Od žene ženama

Ja sam žena… Ovde sam… I sve smo mi žene ovde svaki dan… Mi smo ovde na putu kroz teškoće svakodnevnice… Izbegavamo prepreke, preskačemo predrasude, prevazilazimo probleme… Jer mi smo žene… Ponosne i dostojanstvene žene… Sve počinje i završava bez našeg pristanka… Bez našeg znanja… Bez pitanja nas… Mi nismo gospodarice vremena i zbivanja, mi samo svemu tome dajemo smisao. Mada smo često pogrešno shvaćene i često se zbog toga osećale usamljeno, mi hrabro uvek idemo dalje. Mi smo hirovite, plahovite, mi možda imamo i hiljadu lica ali mi imamo samo jedno srce, koje je sposobno da da bezuslovnu ljubav. Dostojanstvene, žene borci, koje hodaju uzdignute glave i nikada ne odustaju. Žene koje veruju u sebe i kad su im srca slomljena u milion komada. Mi smo najlepši cvet, za one koji znaju da nas nežno drže. I mi smo tamni oblak za one koji nam zavide. Mi dajemo svoju ljubav onima koji nas cene. Mi žene donosimo lepotu i posebnost ovom svetu. Mi smo posebne i fascinantne. Mi nosimo oluje u sebi… Oluje koje niko ne vidi… Mi ćutimo i idemo dalje… Držimo se za stene u nama i idemo ka mirnom moru… Naučile smo da nije bitno ono što ostavljamo, već ono što nosimo u sebi.
Postoje oni koji će reći da smo lepe i postoje oni koji će učiniti da budemo lepe. Postoje oni koji će nam dati poštovanje svojim srcem… Oni koji će nam dati milovanja, što život čine lepšim. Postoje oni što nam daju osmeh, jer osmeh ženi pripada. Naš osmeh ne rešava probleme ali nam daje snagu da idemo dalje. Naš osmeh ne briše bol, ali olakšava život i teret našeg srca. Naš osmeh je naš poklon ovom svetu i on ne vređa nikoga. Postoje oni prazni, neosetljivi i bezdušni, koji prljaju našu dušu. Takve ostavite iza sebe, sa nadom da će naići neko nežan, ko će vam doneti mir i pomoći vam da zaboravite. Uvek postoji razlog za život, uvek postoji nada za bolje sutra, uvek postoje snovi koje trebamo živeti.
Mi starimo, dobijamo bore i kosa nam postaje seda ali naša snaga nema starost. Naš duh je večno mlad. Mi smo žive, dok se osećamo živima. Svako razočarenje je za nas novi početak, novi izazov, nova borba… Mi ne živimo od tragova prošlosti… Mi slušamo svoje srce. Brišemo sve greške i stvaramo savršenstvo oko nas.
Žena je dokaz snage… Dokaz da je moć u duši a ne u mišićima. Žena nikada ne odustaje!
S ljubavlju od žene ženama!
Оставите одговор

