Ja

Ja sam velikodušna… Znam šta hoću… Malo sam luda… Hrabra sam akrobatkinja sa emocijama. Skačem u živote ljudi i zbunjujem ih… To je kao skok u provaliju bez mreže… Ne bojim se…  Moj pogled je podignut ka nebu, srce mi jako i nemam strah od pada. U ovom cirkusu od života ja hodam po trapezu  osećanja, balansiram, neizlečiva sanjarka. Jaka sam.. I kad padnem ja znam da ustanem… Izlečim rane i nabacim osmeh! Ustanem i odmah počnem da razmišljam o novom lansiranju. Dosadno je na zemlji. Noge su mi na tlu… Glava uvek u oblacima. Moja krila su jaka!  Krila su tu da letim! Ja sam sanjalica…. Život je cirkus… Ne bojim se da živim… Ljudi sanjari manje su rasejani, čvršći su, imaju veliko srce…… Ne boje se života!  Kao i ja, tako i vi, nacrtajte sebi osmeh… Sve prođe… Svaka tuga i bol nestanu… Imamo krila… I ako padnemo, mi možemo da ustanemo i nastavimo dalje!

11057833_1021832151178668_6777978604141888020_n

Оставите одговор

