Oni kao ja

Oni kao ja…

Neće vas nikada izdati!

Oni kao ja…

Su programirani na vernost!

Oni kao ja…

Nisu površni iako ponekad tako izgledaju!

Oni kao ja…

Pokušavaju, bore se…

Oni kao ja,

vam daju snove,

po cenu da oni ostanu bez svojih!

Oni kao ja,

vam daju svoju dušu…

Jer duša je danas kao kap vode u pustinji…

Oni kao ja…

Neshvaćeni u svojim čežnjama…

Oni kao ja…

Ne prihvaćeni sa svojim željama…

Oni kao ja…

Loše protumačeni….

Oni kao ja…

Izgubljeni u ovom svetu izgubljenih vrednosti…

Oni kao ja….

Usamljeni u svojim težnjama…

Oni kao ja…

Gde su oni kao ja?

Оставите одговор

