Sreća je naš put

Kako od milion misli, pronaći onu koju treba poslušati? Za kojom mišlju sad poći? Kako se odlučiti? Kako? Nije lako… Tada se se setim svog srca i mudrosti da nastavim dalje sa željom, da činim samo dobro, da budem u miru sama sa sobom… Spokojna… Ja biću jaka. Nastavljam sa verom. Zadržavam svoje srce, jer ono zna šta je dobro za mene. Život me zove danas. Budim se nova ja, cela… Ne dozvoljavam da me suze i moja osetljivost oslepe. Sada samo znam, ko je kakav. A znam i ko sam ja. Ostaću jaka, nastavljam dalje. Živeti srcem, raditi stvari iz svoje duše. Biti čist pred sobom i Bogom. I tada iz nas kreće reka sreće… I život ide dalje, svojim tokom… Svako novo jutro je novi bonus. Najobičnije stvari u životu su i najneobičnije… Naročito danas. Stari kraj je novi početak. Novo jutro je svanulo… Svi nalazimo svoj put i biramo kuda ćemo ići… Odakle nam radost, odakle nam osmeh? Odakle nam dolazi snaga i nada u novo sutra? Pitam se i ja ponekad… Sve potiče i kreće od nas, od Boga… Naš osmeh stvara radosti, nove i nove… Naša misao pokreće sve atome i rađa novu snagu, veću i jaču… U nama se stvara nada u pobedu, nada u novo sutra. Odgovor je vrlo lak… Naša vera i misao je početak i kraj. Život zna i da zaboli, stvari se menjaju… Prijatelji odlaze, ponešto krene naopako, ljubav nas povredi… Ali zapamtite, život ide dalje… Život uvek ide dalje… Svaka rana i razočarenje, nam možda donosi nešto bolje… Mi samo trebamo živeti i biti strpljivi… Imajmo veru… Veru u sebe , u sutra u Boga…
Za sva zla ovog sveta, postoji lek. Doza radosti, mrvica snova, šaka dobrote, istina kao lek. Iako je život povremeno baš težak, uvek postoji nešto, što nam vraća nadu… Uvek postoji olakšanje, uvek postoji novo sutra… Nek svako od nas nauči da ostavi malo svog sjaja gde god da ode. Lakoća života, je ono što nam treba… Lakoća u srcu i u duši… Predah sa dragim ljudima, zagrljaj i lepa reč… Poljubac tišine, sloboda u nama… Čistoća misli i uma… Sa srcem svuda i do kraja… Mesto koje zovemo našim i ljudi što nas vole… Zatvoriti vrata svemu negativnom i lošem po nas… Zaboravimo sve teške reči i uvrede… Izbrišimo loše ljude iz života. Sa osmehom pozdravimo svaki novi dan. Život nam uvek daje snage za dalje i mudrost da nikada ne zaboravimo čemu nas je naučio. Nema puta do sreće… Sreća je naš put!!!! Srećno u novom danu!
Оставите одговор

