Drži me čvrsto

Drži me čvrsto, kao da želim da odem a ti mi nedaš. Drži me čvrsto, da znam da ti trebam… Drži me čvrsto, da vidiš da si ti ceo moj život. Neka to bude naša istina… I neka se onda desi bilo šta… Samo me ti drži čvrsto. Delićemo misli i osmehe. Možemo tako stići gde god želimo. Osećaj moju kožu i ritam mog srca. Čuješ li promene u mom disanju? Samo me drži čvrsto… Izgubi se u mom pogledu. Dozvoli da se i ja izgubim u tvom. I ljubi me… Ljubi dugo… Ljubi sada. Ne ostavlja ništa za sutra… Sutra može biti kasno… Ljubi me… I drži me čvrsto. Naš život je sada. Udvaraj mi se, budi galantan… Budi pažljiv, brižan i nežan… To je pravi muškarac, to ne izlazi nikada iz mode. Previše onih praznih iznutra, nemoj biti takav… Pogledaj me… Neka se naši pogledi sretnu…. Odlučno… Snažno… I neka se nikada ne razdvoje… Neka ne dozvole da ih bilo šta rastavi… Drži me čvrsto. To svakoj ženi treba. I budi nežan, ja od nežnosti živim!

drži me čvrsto i budi nežan zoja.jpg

Оставите одговор

