O životu, o nečemu…

Muka mi je ponekad od utešnih fraza a svi mi ih ponekad govorimo, jer ne znamo šta bi smo drugo rekli. Znate ono: ”Biće bolje… Dobro je… Proći će i ovo… “ Kad ćemo pući ? Ili smo odavno pukli, pa su sad delići nas nemoćni da se pomere? Biram da živim a ne da preživljam… Ne čak ni da životarim… A tek ne da životinjarim. Hoću da živim. Da dišem punim plućima. Hoću da mogu sve što hoću. I hoću da neću sve što neću. Ne želim da slušam ničije laži i opravdanja. Hoću da pratim svoje srce a ne nečije kajanje. Ne trebaju mi tuđe prazne priče o mojoj važnosti, želim dokaze, dela. Hoću napred… Muka mi je od vraćanja u prošlost. Korak napred, tri koraka nazad. Neću prošlost, nju sam već proživela. Ne dozvoljavam da mi više iko krade moje snove i nade. Hoću ukus slobode. Hoću da živim sa vetrom. Hoću svoje vreme u svom životu. Valjda vam je jasno… Valjda vidite da život prolazi…
Ja živim sa uverenjem da je život lep i kad je loše i teško. Da je život samo jedan, jedini… Da je on poklon najveći koji smo dobili. Mi treba da biramo kakav ćemo život voditi… Život su naši izbori. A zašto nam stalno neko nameće neka pravila, obaveze? I zašto nam neko uvek uskraćuje naše slobode i pravo na izbor? Zašto dozvoljavamo sve to? Zašto ćutimo? I dokle ćemo ćutati?
One thought on “O životu, o nečemu…

Оставите одговор

