Sećanja

Sad kad razmislim… Nisam se ja puno promenila…Uvek sam bila malo uzdržana… I kao dete sam živela potpuno uronjena u snove… Sebe se setim uvek na selu… Kako ležim na travi i gledam oblake… Gledam ih i tražim oblike… I sada kad odem na selo, uradim to isto… Legnem na travu i gledam u nebo… I uvek se čudim, kako je tamo nebo visoko. I volela sam da gledam leptire… i bila sam tužna, zašto tako divna stvorenja žive samo jedan dan… Nisam sigurna po pitanju sebe… Da li sam ja tužna osoba? I kao dete sam imala hiljadu misli i pitanja… I mnogo ćutanja… Odrasli me nikada nisu razumeli… Zato su dobijali moje ćutanje… Sećam se na selu je bila napuštena kuća bez krova… To je bilo moje utočište… Tamo sam bežala od roditelja… Sedela i prepuštala se svojim mislima… Sa decom sam bila srećna… Imala sam potpunu podršku za svoje ideje i fantazije… Oni su razumeli moje ćuatnje…  Moj brat i sestra od strica… Znali su gde mogu uvek da me nađu… U napuštenoj kući…  Sada mi nedostaje jedna napuštena kuća,  gde bi mogla da pobegnem kada me stignu moje bubice…. Kada me savlada svet odraslih… Da li sam ja tužna žena, zarobljena u duši deteta… Ili sam dete zarobljeno u duši tužne ženu… Ili sam pak nešto treće… Ili sam samo ja… Ja!  Nisam se puno promenila… I danas živim uronjena u svoje snove… I danas me nebo i oblaci fasciniraju… I danas ja svaki dan poletim na krilima leptira… Napravim jedan krug i vratim se… Vratim se na ovaj svet… Vratim se vama… Da vam napišem koju reč…

10150534_1041508472544369_8248374730613768520_n

2 thoughts on “Sećanja

Оставите одговор

