Pogledaj me

Ma gledaj me onim pogledom… Pogledom iza kog se krije sve… Pogledom koji govori sve… Pogledom koji mi govori da sam sve. Pogledom koji mi govori da postojim. Reci mi pogledom koliko sam ti važna. Potrebno mi je to. Nasmeši mi se pogledom. Nasmeši i daj do znanja da vredi. Da vredi boriti se… Daj mi osmeh pogledom. Pogledaj me onim pogledom… Pogledom koji prodire u dušu. Pogledom koji ulazi u najdublje dubine mog bića. Pogledaj me pogledom koji kaže da sam tvoj izbor. Pogledom koji kaže da sam jedinstvena, da sam jedina… Uzmi me pogledom… Uzmi pogledom moje vesele oči i sačuvaj ih u sebi. Dodirni me pogledom kao rukama… Dodiruj me pogledom svuda po telu… Dodiruj me i budi u meni… Budi i probudi ženu.
Sada oseti ti moj pogled… Oseti tu toplinu… Oseti sve što ti šaljem sa njim… Osećaj se dobro u mom pogledu. Osećaj se dobro, jer priviligeija je to… Kad te pitaju gde si bio, ti reci da si bio u meni, u mom pogledu… Reci im da su moje oči tvoj dom. I nosi sa sobom svuda moj pogled… Nosi ga i vraćaj se sa njim.
Naš pogled nikada ne stari… Lepota u nama nikada ne stari… Naš pogled mora uvek da sija… Zato me pogledaj onim pogledom… Pogledom koji govori sve.
2 thoughts on “Pogledaj me

Оставите одговор

