Dajem vam svoje horizonte

Neprospavane noći na mom krevetu… Sakriveni snovi u mom jastuku. Nemirno telo željno beskrajne ljubavi. Ispreplitane laži i istine… Zaboravljene želje u mraku sobe. Tračak nade što proviruje kroz prozor… Suze sakrivene iza osmeha… Tajne prećutane i oćutane u samoći. Tragovi na duši i tragovi na koži… Hrabrost za život ubilačke samoće. Preživljene izdaje. Izgrađene kule od mrvica slomljenih ljubavi. Verovanje u život i slobodu života… Moja soba, je odaja puna nade… Moje srce svake noći, budi svojim lupanjem, moje snove. Iznenadne radosti, zbog mesečevog svetla što me obasjava… Zvezde što mi ulepšavaju pogled u beskonačnost. Pesma vetra i ples senki, što mi otkrivaju budućnost… Euforija od vremena koje me čeka i horizonti koji su ispred mene. Sve to mi vraća veru u život i kida lance kojima sam vezana… Sve to mi vraća veru u slobodu… Moram da živim svoj put… Moram sama da pokidam sve lance koji me sputavaju… Moram da živim sve ovo što gori u meni. Moram da živim sa sjajem u očima. Beskonačnost živi u meni… Beskonačnost je moja sloboda. Dajem vam svoje horizonte… Stavljam vam dušu na put… Letite i vi sa mnom… Letite na krilima leptira. Neka vas nose emocije. Ovom svetu nedostaju primeri čoveka sa dušom.

Оставите одговор

