Sanjam

Sanjam… Sanjam jer snovi brišu i dodaju ono što ne valja u stvarnosti. Snovi ispravljaju sve nedostatke našeg malog sveta. Ja sam žena osetljiva. Mene pogađa svaka vaša gruba reč. Mene pogađa svaka prepirka i ne razumevanje… Ja sam osetljiva žena, zato mi trebaju snovi.
Mislite da ste slobodne, jer ste zarobljeni u svom svetu zabluda, u koji ne puštate da vam se približi niko sa iskrenom emocijom. Vi ste uplašeni…. Vi samo imate strah da vam se neko kao ja približi. Okruženi svojim hladnim zidovima i još hladnijim stavovima, vi ste sami… Usamljeni u svom svetu bez snova. Ni da se usudite ne smete… Ni da pokušate, nemate hrabrost… Uplašeni da sanjaju…
Ja pokušavam… Pokušavam… Neke želje i snovi će se ispuniti, neki neće… Ali ja pokušavam. I radujem se svakom trenutku ispunjenja… I živim za te trenutke radosti. Te trenutke što me obasjaju svojom blagošću. Trenuci sreće koji opravdavaju moje postojanje na ovom svetu.
Ja sam osetljiva žena. Naučila sam da se borim sama. Zato sam ja žena od snova. Snovi me drže… Snovi me vode… Sanjam.
Оставите одговор

