Zajedno

Možemo hodati zajedno ovim svetom… Možemo hodati zajedno svim svetovima… Možemo hodati zajedno između svetova… Možemo hodati zajedno, dok ne pronađemo svoj svemir, dok ne pronađemo zajedno mesto samo za nas. I ništa nije uzaludno… Naša tela će vibrirati zajedno. Mi smo jedinstvena kombinacija u ovom svetu. Obriši svo vreme, pre mene. Obriši sve tragove… Obriši sva sećanja… Samo glas moj, neka sada bude muzika za tebe. Zajedno, na granici horizonta, gde se naši univerzumi susreću… Na liniji sumraka i svitanja… Zajedno tamo gde sve počinje i gde se sve završava. Zajedno da pozdravimo zvezde i novo svitanje… Sa mnom svoju tugu pretoči u radost. Uzdahe pretvori u osmeh. Patnja nek postane vedrina života… Sa mnom… Neka svaki trenutak bude iznenađenje… Neka se naše hemisfere spoje zauvek. Moje srce je nezasito… Moje srce treba da se voli. Vatra u meni treba da se spali… Gorim… Izgoreću. Zagrli mene i zagrli moj san… Ne daj da ova noć odleti… Šapni mi tiho… Šapni da prećićemo sve granice… Preći ih zajedno. Šapni mi da više nećemo biti odvojeni sistemi. I milion svetlosnih godina da smo udaljeni, mi bićemo jedan sistem. Svaki izlazak i zalazak sunca neka te podseća na mene. Kad zatvoriš oči, ja da pulsiram u tebi. Večno prisustvo mene u tvojim danima… Moji šapati u tvojim snovima… Zaustavi sve drugo… Samo mi u našem svetu… Samo mi u našim rukama. Mi i naši bezvremenski dodiri… Otvori vrata za nas… Otvori sva vrata za naš svet. Neka se tvoj svet okreće sada oko mene. Ostavljam trag ljubavi za tebe… Prati put beskonačne nežnosti i glas srca… Neka sada svaki trenutak bude zauvek… Nahrani sa mnom pustinju u sebi… Nemoj me izgubiti…

Оставите одговор

