Život je pesma

Više ne gledam šta drugi misle i rade. Važno je ono što ja radim. To treba shvatiti, važnost naših dela. Stati na svoju raskrsnicu, i izabrati. Praviti izbore koje je sudbina stavila ispred nas. Doći do tačke gde se i um i srce slažu. Naši izbori su naš eho, koji ostavljamo iza sebe. I ne mora nas niko razumeti, važno da mi razumemo, da je naše srce zadovoljno. Dišite polako između redova svojih dela… I zapamtite… Ne morate sve da kontrolišete! Sapletite se… Padnite… Ali i ustanite… Nastavie hrabro dalje svojim putem. Ne budite kukavica pred izazovima života. Svaki novi dan je i novi život, nove šanse… Svaki novi dan je prilika za nove i bolje emocije. Ali uvek… Uvek idite srcem… Neka svaki dan bude nova pesma za muziku našeg života. Svaki dan zapevajte neku pesmu…

Eto tako ja onomad idem ulicom, zauzeta svojim mislima i zapevah… Srećom nikoga nije bilo u blizini. Kuku mene, da me neko čuo… Ni sluha, ni glasa… A i da me neko čuo, šta me briga… Samo bi se nasmejala. Možda bi čak i tom slučajnom prolazniku ulepšala dan… Jer možda i on tako priča i peva sam sa sobom. I možda bi zbog mene osetio olakšanje i rekao “Nisam samo ja lud!” Nađite u svemu nešto pozitivno. Život je jedan… Neka vaš život bude vaša pesma. Život je pesma koju vi ispevate.

Оставите одговор

