<3

Šetam zidom i vidim svi zabrinuti kako sad da daju komplimente, uapsiće ih! I smislim ćošak tj, kutak za komplimente! meni slobodno možete da govorite kako sam krasna, divna, lepa, sjajna, bajna… Ja vas tužiti neću! Navalite! 😉 😛 ❤
I P.S. Subota, 19 h, Centar Urbane Kulture, (Zgrada Doma Sindikata) Ulaz iz Dečanske 14, svečana promocija moje knjige priča za odrasle! Dođite da mi uvećate radost i kupite knjigu! I da mi dajete komplimente uživo, neću vas tužim!
unnamedzoja komplimenti .jpg
Оставите одговор

