Promocija knjige „Priče iz moje glave i sveta oko mene“

Dragi moji!
Pozivam vas na Art Show promociju knjige ‘Priče iz moje glave i sveta oko mene’
koja će se održati u Jazz baru Sinatra, ulica Žorža Klemansoa 10 Dorćol, u Nedelju 02.07.2017 sa početkom u 19 časova.
U saradnji sa Belgrade Art Show festivalom odrzaće se konceptualno drugačija promocija zbirke priča.
Teatralno umetnički program ove promocije obuhvataće čitanje Zojinih priča uz preplitanje muzičkih nastupa, plesnih performansa, te ce se autorsko delo „Priče iz moje glave i Sveta oko mene“ prezentovati publici na jedinstven način!
Na promociji ćete upoznati autorku Zoricu Zoju Mladenović koja će predstaviti svoju knjigu!

Le programme

DANCE PERFORMANCE:
Promocija će započeti plesnim performansom plesnih instruktora Andrell de Panama & Marina Živaljevic.

BOOK conversation
Uz čitanje priča, o knjizi govore:
Miroslava Đušić Nedeljković – Književnica.
Marija Milenkovic – čitateljka
Ilija Vujčić – umetnik
Olja Ristic – Kulturolog
Nemanja Nele Ziky – umetnik
Pavle Knezevic- Osnivac Belgrade Art Show festivala
Jelena Simonović Dilber-Lektor
Goran Stojčić- Pisac
Izdavač

MUSIC PERFORMANCE:
Ovo umetničko veče krasiće i dva muzička nastupa mladih beogradskih umetnica Jovane Nikčević i Ivane Ugrinović.

Mladi umetnik Ilija Vujčić će izložiti svoje crteže i ilustracije poštovanoj publici.

BOOK Discussion:
U ovom interaktivnom delu programa, draga publika i cenjeni novinari će imati priliku da postave pitanja autorki i njenom timu.

Izdavač knjige je Nova Poetika Argus Books& Magazines.

Dobrodosli na Belgrade Art Show promociju knjige ‘Priče iz moje glave i sveta oko mene’, autorke Zorice Zoje Mladenović!

https://www.facebook.com/events/638069729731628/?acontext=%7B%22ref%22%3A%2222%22%2C%22feed_story_type%22%3A%2222%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D&pnref=story

zoja.. priče iz moje glave i sveta oko mene

Оставите одговор

