Jebi ga, tako je to

Najteže je početi ispočetka. Dođe dan kada morate sve da kažete. I dođe dan kada vama moraju sve da kažu. I recite… Glasno recite: To što radiš je sramota! Odjebi iz mog života! Nisu dobre igre. Nije dobro… Želim te… Ipak te ne želim… Želim te… Igrice su glupe… Ja ne patim od tog ludila… Ja znam šta hoću! Morate i vi znati. Morate uživati! Caka je u tome da naučite da uživate. Uživati u ludilu života. Zato naučite da kažete… Recite sve što vam nije potaman… Naučite da kažete dok je vreme… Ne čekajte da dođe trenutak kada morate sve da počnete ispočetka. Zato na vreme recite… Jebeš sve… Jebeš sve strahove… Jebeš sve glupave ljude i njihove predrasude i neznanja… Jebeš sve koji nas varaju… Jebeš sve koji šire klevete… Jebeš sve lažno i licemerno… Jebeš sve nametnuto i naučeno. Ko je taj ko može da odredi šta je za nas dobro i kako treba da živimo? Ko je to osetio šta se dešava u nama pa može da nam kaže i odredi šta je dobro za nas? Ko to piše pravila? Jebeš sve!
Život je jedan ljudi moji… Živite ljubav. Shvatite to! Život je jedan i treba da se živi! Jebi ga… Ja neću da stojim i razmišljam kakve sam sreće. Ja hoću da živim! Sada ću i plakati i smejatati se… I sutra ću plakati i smejaću se… I svaki dan ću plakati i smejati se… To je život… To su emocije… Baš me briga… To sam ja… Imam pravo na sve… I na sreću i na tugu. Imam pravo da kažem… Jebi ga… Vi birate sve! Vi birate dal ćete imati tišinu oko sebe ili život! Ja verujem u sebe. Jebi ga, tako je to!

Оставите одговор

