Kako nam menjaju svest i važnost tradicionalnih vrednosti u životima dece!
Slikovnica za decu SEKSUALNO OBRAZOVANJE!
Autorka navodi da o „seksualnom životu“ govori kroz prizmu humora, pod firmom „edukativne knjige za decu“,
nude se informacije o korisnosti samozadovoljavanja, o homoseksualizmu, o dužini “one stvari”, o “seksu putem telefona”, kao i “primeri” ilustriranih seksualnih odnosa s opisima konkretnih situacija, počevši od odnosa s letne plaže, do “trganja spavaćice” itd…
“Ovde ćeš pronaći sve što želiš znati o seksu… Ovo nije priča o pčelama i cveću”, navodi autorka.
Otkrit ćete, piše autorka, „zašto je seks zanimljiv i koristan“, uz ilustraciju međusobnog dodirivanja mlađih osoba.
*
U engleskoj na primer već propagiraju pedofiliju kao normalnu seksualnu orjentaciju, čak poželjnu i zdravu! Podržavaju i seks između ljudi i životinja a onomad se i jedna devojka udala za svoj luster!
*
https://www.azoo.hr/…/Prirucnik_-_Standardi_spolnog_odgoja_…
*
Rodna ravnopravnost, zahteva, u ime zaštite dece od „rodnih stereotipa“, da se deca vaspitavaju tako da se kod njih ne podstiče stvaranje identiteta dečaka ili devojčice.
I kod nas je preveden priručnik za takav način podizanja dece: „Pružite detetu STO mogućnosti umesto DVE“, koji su napisale Kristina Henkel i Mari Tomičić. Priručnik je objavio Kreativni centar – izdavač specijalizovan za literaturu namenjenu deci, roditeljima, vaspitačima, kao i za udžbeničku literaturu, a u ediciji karakterističnog naziva: „Dobar roditelj“.
Ova ideologija deci ne dopušta da sama biraju igračke, već zahteva da se dečaci podstiču da se igraju „tradicionalnim igrama za devojčice“, a da se devojčice igraju „tradicionalnim igrama za dečake“
I odevanje treba da se izjednači. Zato se dečaci podstiču da se obuku „u nešto sjajno, zlatno, u odeću od tila“, kao i da probaju haljine, kojima se „pridaju nova značenja: snagatorska haljina, hrabra haljina, haljina za šunjanje i trčanje“ itd. Deca se u obdaništu ohrabruju da, povremeno, „razmenjuju odeću među sobom“, da jedan dan „sva deca nose odeću roze boje“ ili da „mogu da isprobaju šnalice i trake (za kosu)“
detetu od pet ili šest godina sugeriše da ono samo odlučuje o tome ko njegov polni organ „sme da dodiruje i na koji način“. Detetu se, po toj ideologiji, ne može dati sloboda da odlučuje s kim će i kako da se igra, ali ima potpunu „slobodu“ da odluči ko sme seksualno da ga dodiruje i kako (?!).
Očigledna seksualizacija dece u ovom priručniku, međutim, nije praćena upozorenjima o mogućim zloupotrebama od strane seksualnih predatora. Jer, ako petogodišnjak „sam odlučuje“ ko njegov polni organ sme da dodirne i na koji način, zašto ne bi „slobodno“ odlučio da „dozvoli“ da ga „dodiruje“ i kakav pedofil? Neobično je da nema ni jednog saveta roditelju ili vaspitaču kako da decu upozori upravo na takve opasnosti.
Ova ideologija ne dopušta ni da se nastojanje dečaka da poljubi devojčicu tumači „kao nešto romantično“. Time se, navodno, samo iskazuje pogrešno „očekivanje da će sva deca biti heteroseksualna“. Decu treba učiti da „dečaci mogu biti zaljubljeni u dečake, a devojčice u devojčice“, kao i da postoje „porodice duginih boja“ sa „dve mame“ i „dvojicom očeva“
Više ovde:
https://www.ceopom-istina.rs/…/slede-i-korak-rodno-neutra…/…
Ah da znate da planiraju ukidanje termina tata i mama, i uvode roditelj 1 i roditelj 2, ili su možda to već učinili?
Jasno je da se ide ka uništavanju porodice, tradicije, roditeljstva… Naša deca više neće biti naša!

Оставите одговор