Opuštencija sa Zojom !

Krug…
Ovaj svet je okrugao…
Okrugle su prazne glave u krug što se vrte…
Okrugle su reči lažne ,što se prave važne..
Okrugle su misli moje ,što se stalno roje…
Okruglo je sada sve!
Okrugli krugovi naši verni drugovi.
Krug do kruga, stiže mene tuga….
Okrugle reči mogu i osmeh da vrate.
Pogled u krug… Gde nestade moj drug?
Kružne putanje života naših…
Kružni pogledi života vaših…
Sve se u krug vrti .. sve do naše smrti..
Iz začaranog kruga izađi..
Svoj put pronađi…
Ja neću u krug da se vrtim…
Dovoljne su mi misli moje okrugle !
Iz kruga ,hop,iskoči!
U ogledalu pogledaj sebe u oči!
Pogledaj okruglo svoje oko..
Reci sebi okruglo slovo Ooooooooo…
Ne može više ovakoooo…..
Iz kruga izlazim ja..
Želim da letim visoko,
Želim da hodim daleko…
Želim da skrenem i levo i desno..
Koliko god da je to stresno.
Iz kruga izlazim sada,
dok…

Погледај оригинални чланак 3 more words

Постави коментар