Samo da znate

Vidite ja baš volim da kuvam, još više volim da mesim. Sanjam o tome da imam svoju bašticu u kojoj sadim cveće, začinsko bilje, povrće… Volim kuću. Ali vidite to ne znači da sam ja samo žena domaćica! Ja sanjam, letim, slobodna sam, pišem, smejem se… Želja mi je da imam trotinet i da ga vozim, to mi je tako super! I ja sam dama ako je muškarac džentlmen. I ja sam veštica ako je muškarac uskogrudi i sebični kreten. Zašto ovo pišem, nailazim na razne muške statuse o ženama, kao zvocaju, ovo-ono… Pa dragi moji ako ste pored sebe samo hteli domaćicu i spremačicu, to se plaća, unajmite! Ali ako pored sebe želite pravu ženu sa svim njenim vrlinama i manam, ako želite pravu slobodnu i srećnu ženu, nasmejanu ženu, morate se potruditi da ona bude takva. Ne uskraćujte joj njenu žensku prirodu, jer će te tada dobiti tu ženu koja zvoca! Vi sebičnjaci ste odgovorni za ono što je vaša žena postala, jer ne vidite u njoj tu divnu žensku nesebičnu dušu, već vidite samo kuvaricu i spremačicu!

Eto, samo da znate…

sreća radost život zoja

 

Постави коментар