Gazdarica

Topao letnji dan se polako bliži svom kraju. Dan je bio tih i sve je nekako pusto. Sigurno zbog ove vrućine i velike vlažnosti. Njih dve sede u hladu terase.

  • Da li si uslužila one nove goste?
  • Nisam još?
  • Pa šta čekaš?
  • Da se prvo malo odmore.
  • Ne može to tako, ako ne odeš da ih pitaš šta piju, otići će u drugi kafić.
  • Neće…
  • Ma idi pitaj ih šta piju!
  • Dobro, kad me teraš…
  • Šta su naručili?
  • Kafu i vodu. Da skuvam kafu?
  • Pa, naravno… Skuvaj gostima kafu. Kuku, šta to uradi? Polomi sve sudove!
  • Nisam ništa polomila, samo je palo…
  • Ja sam gazdarica ovog kafića i neću više da trpim sve ovo. Taman sve lepo sredim i namestim, ti nešto zabrljaš. To ne može više tako. Ako si konobarica, ponašaj se tako. Usluži ljubazno goste, obriši stolove i radi ono što konobarice rade. Nećeš se ti meni ovde ponašati kao gazdarica. Jel to jasno? Dosta je više bilo. Ja gazdarica a sve sama radim. To je više nedopustivo. Samo mi nešto zanovetaš. Te oćeš, te nećeš. I samo praviš krš i nered. Stavljaš gde šta stigneš. Tamo tanjir, tamo čaša, ovde krpa, ovde flaša… Ne, ne može to više tako. Što sad ćutiš? Ajde reci što me tako gledaš i ćutiš? Nemaš šta da mi kažeš jer sam u pravu… Šta si se sad umusila? Da nećeš da plačeš?
  • Neću…
  • Pa šta je onda u pitanju?
  • Spava mi se…
  • A, spava ti se? Dobro, pokupi onda ove igračke kafića i idi u krevet.. Ja ću ti doneti dudu. I da znaš, neću više da se igram sa tobom. E, tako… Ni u igri ne mogu da budem gazdarica…

 

  • Iz moje knjige Priče iz moje glave i sveta oko mene

Постави коментар