Srce

Srce… Ponekad tako veliko kao svemir, puno emocija, kao najveći okean… A onda eksplodir sa samo jednom suzom… Suzom koja izbaci sve… Suzom koja donese olakšanje… Na kraju ostajem srećna… Srećna jer je mir u meni… Shvatam da se ništa ne poklanja… Svaki zagrljaj je posledica mojih dela…
Svaka lepa reč koju dobijem, je odgovor na moju lepu reč… Važno je samo želeti dobro… U srcu postoji i radost, i bol… Ponekad treba da se setim radosti, da bi prebolela bol… I zapamtite osetljivost je jedan od najvećih poklona koje smo dobili od života… Ja sam to shvatila… Ona nam pomaže da vidimo dublje od samog izgleda… Ona nam pomaže da vidimo dubine duše… Možda ponekad pustimo neku suzu više… No, važno je da nismo ravnodušni… Onaj ko ima osetljivo srce shvata vrednost života i malih stvari… On će vam dati uvek malo sebe i malo svog srca… Jednostavne i iskrene stvari dolaze iz srca i ulaze u srce… I ostaju tu zauvek… Nema izlaska… Jednostavan iskren pogled koji čita dušu, kao najveće blago, ostaje zauvek u nama… Pogled koji nosimo svuda sa sobom. Svi mi imamo loše trenutke, loša vremena i sve to prođe ako u srcu i duši nosimo dobrotu i nadu. Ono što nosimo u sebi, niti se kupuje, niti se prodaje… To se daje… Zato dajte svoje divne osmehe, dajte lepe reči, uputite iskrene pogede, učinite mala dela dobrote… To je ono što će zauvek ostati u nečijem srcu… A to je najlepše mesto gde možete da boravite… Nečije srce… Budite čista, mirna, jednostavna duša… Bićete nepobedivi… Zapamtite, nepobedivi su oni koji plaču, koji pate,koji znaju da oproste, koji daju ljubav, koji uvek u srcu imaju nadu… Oni se ne predaju nikada… Čak i kad sve krene naopako, oni veruju u sebe, veruju u život… Veruju svom snagom… Jer sve je u njihovom srcu, njihovom okeanu… Njaveće blago sačuvano u srcu… Ljubav… Mir sa samim sobom… Bez straha dati ljubav, učiniti dobro delo, podeliti osmeh… Ono što posejemo, mi i beremo. Svako dobro delo ostaje zauvek. Zauvek u nečijem srcu, i zauvek u nama. Istina ostaje zauvek. I sve će biti uzvraćeno… Neka vam radost bude uzvraćena… Nemojte se bojati da date osmeh.. Vaše srce je svemir, vaše srce je okean…

Постави коментар