Svi zaslužujemo da budemo srećni

 

Ne znam za vas ali ja duboko verujem da smo svi ovde sa razlogom…
Da smo ponovo rođena da bi nešto naučili… Da smo ponovo ovde da bi ispravili greške iz svoje daleke prošlosti… Da bi se iskupili za sve ono što smo nekada u nekom životu pogrešili… Akcenat stavljam na : „Nešto naučili“. Mislim da smo svi mi došli ovde da napredujemo. Da postanemo bolji! Da učimo i da uživamo… Sve što nam se ovde dešavalo je plaćanje našeg duga… Ako tako prihvatimo život i iz onoga što nam se dešava naučimo nešto.. I ako iz greškica i koje nas stižu izvučemo pouku i ne ponavljamo ih već izvučemo pouku. Ako ovaj život prihvatimo kao zabavno učenje i našu energiju počnemo da koristimo za dobre stvari ,za dobra dela.. Mi možemo sve! Važno je da se zabavljamo ,uživamo i rastemo !! Moramo prestati da krivimo druge za naše promašaje… Da prestanemo da krivimo druge za naše izbore… NIje kriva loša sreća… NIje kriva država… Nisu krivi mama i tata… Nije kriv Bog ! NIko nije kriv… Sve su to naši izbori! Neko izabere da bude zloban, da ogovara, da podmeće nogu svakome… Neko izabere da se zatvori u sebe, neko da sažaljeva sebe i svoj život… Oni nisu naučili ništa… Oni nisu porasli! Svi smo mi rođeni slobodni! Svi smo slobodni da pravimo svoje izbore kakvi god oni bili! Zato predlažem izvucite glave iz peska. Izađite iz zamračenih jazbina. Ništa nije slučajno što smo dobili u ovom život! Mi samo treba da postanemo mudri. Mi treba da rešimo da budemo bolji ljudi… Da donesemo odluku i počnemo da ispravljamo svoje greške. Mi moramo da imamo samo dobre namere i želje! Onda ćemo zaslužiti sve dobro! Onda ćemo moći da ispunimo sve svoje želje i čežnje, kakve god one bile… Potrebno je samo da počnemo da mislimo pozitivno, da jako želimo , da osećamo i pred nama će se otvoriti jedan novi i lepši život. Sreća je naš izbor! Dobrota je naš izbor! Pozitivne misli i dela su naš izbor! Ako to shvatimo, znači počeli smo da rastemo… Počeli smo da učimo, počeli smo da se iskupljujemo… Ako sve ovo shvatimo, naš život će dobiti smisao! Svi zaslužuju da budu srećni! Kakav je vaš izbor?

2 реаговања на на „  Svi zaslužujemo da budemo srećni“

  1. Hvala Anđela ❤ <3Tako je samo odlučimo da se ne nerviramo i ne ljutimo..To nije lako jer smo naučeni da to radimo 😉 🙂 Put učenja je pred nama, put odluka I osmeh na lice, sve je lepše ❤ ❤ Najvišđe o životu i pišem ❤ Hvala tiiii..<3

    Свиђа ми се

  2. Andjela Vukcevic аватар
    Andjela Vukcevic

    Divan post,kratak,a govori mnogo.Slazem se sa svakom napisanom recenicom.Iskreno mislim da niko nije lisen srece i da svi mozemo biti sretni,samo ako tako odlucimo.Pisala sam post na slicnu temu i drago mi je sto je jos neko to uradio.Svaka cast.<3

    https://sweet-dreams-14.blogspot.com – moj blog

    Свиђа ми се

Постави коментар