Ko je ovde lud?

Život je pun nepravednosti… I mislim da su dobri ljudi predugo ćutali svim ti nepravdama… Dosta bre! Vreme je da se prekine sve to. Dosta je bilo sa „milosrdno je praštati“ ili „hrišćanski je praštati“. Ne, ne kažem vam da budete zli.. To nikako ali vam kažem: „Ne okrećite više drugi obraz!“ Dosta je bilo. Dokle da šljam i ljudski paraziti, i zlo dobro prolaze jer dobri ćute? Dokle da napreduju, da budu nagrađivani oni koji ništa dobro nisu učinili? Dokle da beru oni koji ništa dobro nisu posejali? Dosta je bilo… Ne okrećite više drugi obraz! Volite i poštujte one koji su dostojni vaše ljubavi i poštovanja… Volite i poštujte one koji VAS poštuju. Hrišćanstvo je falsifikovano, Biblija izmenjena da bi vas držali pod kontrolom i manipulisali vama… Religije su sranje… Ili si čovek, ili nisi, nema treće. Bog je u nama…. Svi mi ljudi nosimo čestice BOGA u sebi. Oni koji nemaju Boga u sebi, nisu ljudi, to su reptilski paraziti. Zato se ljudi probudite, odbacite sve što su vas naučili i čime su vas isprogramirali. Počnite da mislite svojom glavom, srcem i dušom.

Znam da će mnogi reći da lupetam , da sam luda i slično… OK nek sam luda ali vi ipak razmislite, poslušajte svoj glas i svoje srce… Oni koji će drvljem i kamenjem na mene i onako nisu ljudi, već paraziti koji rade samo za svoj lični interes, za sendvič možda… Njih ne zanimam ni ja, ni vi, ni budućnost zemlje, dece… Njih ne zanima ništa osim lične koristi… Možda sam ja luda jer mi je stalo… Možda sam luda jer pokušavam da vas probudim… Možda sam luda jer ne želim da Srbija postane pustinja u svakom smislu… a to je put kojim Srbija ide… Reke nam trpaju u cevi, truju nas sa neba, uništili privredu, poljoprivredu, sela, prirodu… Uništavaju sve samo da nas zatru… Dok gledate „zadruge“ u koje su uložene ogromne pare, deca se leče SMS porukama, donose se zakoni na štetu svih nas, zemlja se uništava dok ste vi hipnotisani… Nema potrebe za MHE-minihidrocentralama one rade po principu vodenica. Da li su se zbog vodenica reke trpale u cevi? Da li se zbog toga treba uništiti kompletan eko sistem? Da li treba da nestane biljni, životinjski svet zbog toga? Da li se isplati uništiti sve to zbog nečega što se kažu „ZA 1000 godina će se isplatiti 70% postojanja MHE“.

 

Rasplinuh se ja… Poenta je da je, dosta bilo ćutanja i trpljenja jer će zbog vas sutra vaši potomci ako ih uopšte i bude, jesti plastičnu hranu proizvedenu u Kini i kupovati vodu. Zato se probudite! Ne praštajte više, ne ćutite, ne okrtećite obraz… I prestanite da se plašite! Neka strah za lični interes, za vaš stomačić ne bude više vaša vodilja, počnite da mislite na one nerođene! Pokrenite se… Ne dozvolite da se njihovi ciljevi da nas unište ostvare. Okrenite se oko sebe i vidite… Otvorite oči i gledajte! Mislite svojom glavom.

Ko je ovde lud? Ja luda ili…?

2 реаговања на на „Ko je ovde lud?“

  1. O daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Vratila se jaaa 😉 ❤ ❤ I ko je sad ovde lud? 😉 ❤ ❤

    Свиђа ми се

Постави коментар