Pička je pička

Pička je pička. Pička ne može biti „prednje rodno neutralna rupa“ jer ta rupa nije neutralna i ima rod! Pička je ženska rupa u koju ulazi muški kurac, naravno ne svaki… Oni koji bi da to bude prednja rodno neutralna rupa se ne slažu sa mnom jer oni nisu zainteresovani za ulazak u tu rupu ili nisu zainteresovani da im muški visuljak uniđe u tu rupu. Pička je rupa iz koje smo svi izašli. Pička li vam materina, da li ste to zaboravili?  Žena vas rodila i iz te rupe izbacila na ovaj svet a bolje da neke i nije.

E sada pitanje, zašto neki žele da PIČKA više ne bude PIČKA već „prednje rodno neutralna rupa!?

Pokušaću da odgovorim onako spontano, žemski bez velikih naučenih reči, fraza, bez stručnih termina i uvijanja. Ovako… Uništiti porodicu… Uništiti tradiciju, kulturu… Uništiti sve moralne vrednosti… Uništiti sve dok svi ne postanu robovi bez svesti i osećaja…

Neću više da se pravdam, nek ulazi ko gde hoće, mislim u koju god oće rupu, da li „prednju“ Ili „zadnju“ ali ne rodno neutralnu. Ničija seksualna orijentacija nije bitna , to je lični izbor i pravo. Samo prestanite da mi uskraćujete moja prava i izbore.

Neću više da budem žrtva ni manjine, ni većine… Neću više da budem ničija žrtva… Zbog prava manjina izgubiše svi drugi svoja prava… Zbog mišljenja tj ne razmišljanja većine izgubi neka manjina svoja prava… Hoću bre da imam prava na svoja prava  i na svoje izbore… Zato ostavite vi meni moju PIČKU a vi se jebite, i u prednju, i u zadnju, i u koju god rodno neutralnu rupu! Ja imam svoju PIČKU i nedam je nikome!

I zapamtite: IZ PIČKE STE SVI IZAŠLI!

5 реаговања на на „Pička je pička“

  1. AJAJ KAKAV TEKST SVAKA ČAST–SVE ME SRAMOTA KAKVA ŽENA !!!

    Свиђа се 1 person

    1. Pa kad su me naljutili 😉 😛 🙂

      Свиђа ми се

  2. Svaka čast na ovakvoj otvorenosti. U potpunosti se slažem sa tobom, kao neko ko je izašao iz prednje rodno neutralne rupe. Problem jeste sto sve manjine imaju veća prava od velike većine, pa raznim metodama pokušavaju da nametnu manjinu kao ugroženu vrstu. Bljak.

    Свиђа ми се

  3. Kćeri, tek kada većina shvati i počne da razmišlja na ovaj način, moći će da se govori o pravoj slobodi čoveka. 🙂

    Свиђа ми се

Постави коментар