Skupite sebe u sebe

U mojim mislima… Svetla gore od gladi za životom… Sve gori od emocija i mojih osećanja… Ja sam divlja žena. Pobunjenik. Ja sam ona koja se ne predaje. Nastavljam sa novom rundom… Glad za istinom… Glad za svetlom… Hrane me otkucaji srca. Neizlečiva ljubav prema životu. Ja divlja i glasna… Slobodna…

Sve je ovde… U nama… U našim mislima… Svet je pun otirača. Treba ostati dostojanstven. Treba znati nositi svoju haljinu dostojanstva. Treba znati širiti svoj opojni miris u duše dobrih ljudi. Samo posebni ljudi ostavljaju svoj miris u naše duše. Samo oni koji imaju iste note u sebi, stvaraju i iste melodije. Samo oni koji se osećaju, plešu u istom ritmu. Svako od nas ima neku svoju priču. Ponekad nismo sposobni da je sami pročitamo. Zato nam treba neko poseban. Neko sa magijom u očima i svetlom u duši da pročita našu priču, i da nam ispriča našu priču. Samo onaj ko oseća ljubav i iz koga izlaze reči ljubavi ima moć. Samo oni sa detinjom dušom i čuđenjem u pogledu imaju moć da vide svetlo. Jer svetla svetle u nama…U našim dušama…

Samo retki znaju šta im je potrebno. Većina luta… Izgubljena u mraku. Većina hoda za svojim navikama. I umesto da odbace sve i skoče u život i prigrle ga… Umesto da rašire ruke i žive svoj život, većina živi rutinu. Samo treba prestati verovati lažnim rečima drugih ljudi… I verovati sebi… Imati poverenja u sebe… Skupite svoje komade… Ne jurite pogrešne ljude… Pokrenite se… Pokrenite svoje snove… Skupite sebe u sebi i budite slobodni. I budite ljubav. Jer ljubav može sve. Vi to možete! Vi ćete uspeti…

Skupite sebe u sebe!

Постави коментар