Dobro došli u moj svet

Nije život crno i belo… I svako ko nešto zna, priznaće da puno toga ne zna… Samo glupaci misle da sve znaju… Ono što bi prvo trebali da zadovoljimo je glad i žeđ naše duše… A mnogi ljudi samo pričaju… I samo govore: “Bla, bla, bla….” Pričaju svašta a ne kažu ništa… Važno je i putovati sa ciljem… Dobrim ciljem, ka kom ćemo ići,  na koji ćemo stići… Mnogi samo putuju, bez cilja i smisla… Vrte se u krugu svog ništavila… Pogrešno je misliti da su dobrota, strpljenje i tolerancija pogrešni i znak slabosti… To je moji crno-beli ljudi znak snage… Ogromne unutrašnje snage… To može samo jak um… Mali umovi sve rade u tajnosti…Iza kulisa… Kriju se iza ispraznih i lažnih reči… Ko ima i malo mudrosti verovaće sebi i svojim instiktima… Slušajte one koji otvoreno pričaju, naučiite da osetite iskrenost i da prepoznate loše namere… Živite korak po korak… Pravite mudre korake… Jer ovi današnji koraci vas vode u sutra… Današnji koraci će sutra reći ko ste vi… Previše pitanja i previše reči vas mogu zbuniti i dovesti u zabludu… Pravo pitanje i prava reč mogu promeniti vaš život… Pravi čovek je onaj koji pokušava da razume i pruži priliku svakome, onaj koji vidi jedinstvo i smisao u svetu oko sebe… Pravi čovek zna da nije sve crno ili belo… I zapamtite većina svega lošeg dolazi od nas samih… Naše oči ne mogu da vide istinu jer su zaslepljene prašinom zabluda i predrasuda… Naše emocije su naša dela… Ona pokazuju ko smo mi… Naše reči smo mi… One otkrivaju ko smo mi… Svi problemi su prepreke koje nismo rešili, već smo ih preskakali i krili… I postali smo loši… Postali smo sivi ljudi… Danas mnogo sivih ljudi… Sivih ljudi koji se kriju iza svojih sivih i mutnih reči, koji rade mutne radnje i pokušavaju da posive sve oko sbe… Nemojte biti Sivi ljudi, jer život nije ni crn, ni beo… Budite oni koji šire oblak dobrote, oni koji poštuju druge ljude… Budite oni koji slušaju svoje srce i svoj glas… Budite šareni ljudi… Kod mene je sve obojeno… Živim i sa suzama i sa smehom… Jer ja sam ljudsko biće. Ja vam želim dobrodošlicu u moj svet! 

Постави коментар