Znam da sam jedna od mnogih… 

Ja uvek govorim da sam dobro. Kada nisam baš dobro, ja ćutim. Zatvorim se u svojoj sobi i ćutim sama sa sobom. U nekom trenutku za moje “Dobro sam”, mi je bio potreban neki glas, neka topla reč, neki zagrljaj…

Imam ogromnu potrebu da ovo sada napišem… Samo kako napisati nešto a da ne bude patetično, gorko, surovo, ljutito a jeste sve to…

Opet prolazim pakao… Po ko zna koji put… Sama… A ko bi to rekao jer… Nasmejana sam.

Bolnice, doktori, neizvesnost, isčekivanje… Smejem se…

Malo, malo pa krvarim iz nekog otvora, sada krvarim iz sise… Misliš da je to lako? Misliš da je lako stalno gledati svoju krv? Ali ja se smejem… Padnem, tresem se, plačem i… Ustanem i nastavim dalje…

Sutra opet idem na Onkologiju, kod hirirga… a gde si ti? Šta kažeš? Nisi trenutno u mogućnosti!

Sama u svojoj sobi, sedim i razmišljam… Kako je došlo do toga?  Ti me nikada nisi razumeo. Ti mi nikada nisi istinski pružio podršku. Tebi nikada ja nisam bila onako pravo važna… Nikada ti moja sreća nije bila prioritet. Krijem od ljudi istinu o tebi. Loš si čovek. Loš… Sujetan i prepun sebe. Život je mnogo više od punog stomaka! Pare dođu i odu. Pravi život je sreća, i radost, i usrećiti i obradovati nekoga! Staviti osmeh na nečije lice… To je najveća nagrada i najveći uspeh! Ti to nisi shvatio. Sve si merio kroz novac. A novac nije merilo kvaliteta života. Osmeh je glavna merna jedinica srećnog života. Znaš, često sam se osećala kao klovn u tvom cirkusu. Izokretao si istinu, žonglirao mojom ljubavlju, hodao po ivici moje tolerancije, igrao se lažima.  U stvari, ja sam samo stvorila lažnu sliku tebe. Loš si čovek… Čovek bez morala… Ne trebaš mi više… Tvoje prazne reči i izlivi ljubavi nemaju značaja… Jer ljubav nije samo reč… Ljubav je mnogo više.. Ljubav su dela! Kasno je… Ti nikada nećeš biti čovek!

Znam da sam jedna od mnogih… ali ja sam i JA!

Ja sam sve ono što ti nikada nećeš biti!

Dobro sam… Sada ću malo da ćutim… Suze padaju… Padaju da me očiste i izbistre poglede za neka nova sutra, za neke nove osmehe…

Idem dalje… Bez tebe…

I nema više gorčine u meni… Sa suzama je otišlo sve…

2 реаговања на на „Znam da sam jedna od mnogih… “

  1. Svaka čast, hrabrost,!!

    Свиђа ми се

Постави коментар