Plavi kamen

Odlomak iz upravo završenog  romana:

 

-Đede, volim ove naše telepatske razgovore.

Pogledao me I trepnu.

“Znam I ja ih volim”

Spustila sam pogled ka svom sve većem I većem stomaku, pomazila sam ga, drugom sam uhvatila njega za ruku. Osetila sam lagani stisak njegove stare šake. Opet sam spustila pogled ka svom stomaku. Želim da mu sve prenesem.

“Nije on… Ona je. Deva.”

Nasmešio se I nežno prislonio svoj dlan na moj stomak.

“Božanska  je.”

“Blagosloveni smo sa neba njenim rođenjem. Rođenjem devojčice u porodicu dolazi ljubav, radost, božanska svetlost.”

“Biću umiljata I nežna prema njoj, mom malom božanstvu.”

“Vi kao roditelji morate sačuvati njenu čistotu I ućiniti sve da se najbolje ispolje njeni ženski kvaliteti jer to je božansko svojstvo na kom se oslanja svet.”

“Naučiću je da na najbolji način otkrije svoju žensku prirodu.”

“Žene su čuvari sreće svih ljudi!”

“Reci mi kako da je nazovem?”

“Slava.”

“Biće tako. Naša mala Slava. Pričaj mi još o mudrosti našeg roda, da joj prenesem znanje.”

“Ti sve to znaš.”

“Da, ali ipak… Pričaj mi…”

“Istinski čovek je besmrtni duh, koji se penje korak po korak, stepenicama razvoja sve dok ne dostigne svest apsolutnog bića, dok se ne spoji sa sunčanim bogovima. A onda se spaja sa vrhovnim vanvremenskim bićem čuvajući svoju ličnost.”

“Što znači da je put duše neprekidno traganje za višim ciljem ka vrhovnom savršenstvu?”

“ Čovek je iskra Božija I cilj je da u ovom svetu Jav uskladi sebe u jedinstvo sa Bogovima, I da postane provodnik njihovog uticaja.”

“Kada čovek uči Mudrost Predaka, on se penje na sledeći nivo u svom duševnom I duhovnom razvoju.”

“Tačno tako sunce moje. Po vedskim učenjima naših Predaka, ljudi se inkarniraju u svetu Jav, prolaze ovde obuku, stiču znanje I iskustvo za daljnji razvoj u Višim Svetovima. Porodica I Rod u kome je rođen čovek je njegovo mesto gde uči I spoznaje nauku života. Ko je dobro naučio prelazi na sledeći nivo Svet Lega (anđela), neuspevaju svi dobro da nauče I I ponovo se rađaju u Svetu Ljudi. Oni koji su grubo prekršili zakone mogu s eposlati na obuku u Svetove Pakla. Umiranje je samo prelazak iz jednog sveta u drugi. “

“Telom upravlja Duša,  Dušom upravlja Duh, a Duhom upravlja Savest!”

“Savest je zajednička Vest Duše Čoveka I Svetlih Bogova. Mudrost Duše u savezu sa Nebeskom Istinom. Njihov Trajan, harmoničan odnos se zove Savest.”

“ Ako zanemarimo svoju savest, onda nas hvata nespokoj, slabost, bolest…”

“Da… Naši preci su uvek stremili ka Bogovim, I tako upravljali, I kontrolisali  Snagu Duha I Vere. Njima nikada nisu upravljali Snage Instikta I Osećanja. Naša snaga je snaga Duha.”

“ Čovek je znači došao u ovaj Svet Jav da prođe lekcije I ugradi u svoju dušu nove informacije, koje će preneti svojim potomcima da bi mogao mirno da pređe u Svet Nav.”

“Da, sadržaj Duše Predaka je nagrada za Potomstvo.”

“Đede, nosilac informacija je Duša. Tvoja Duša živi u mojoj Duši.”

“ Da, ti kao moj potomak kroz svoju Savest kopiraš sebi informacije na mozak. Podaci našeg roda su samo naši I ne može ih preuzeti niko iz drugog roda. “

“ Telo nam se menja ali nam oči ostaju uvek iste?”

“Oči su ogledalo Duše! I najvažnije je da zapamtiš živeti po Savesti I u harmoniji sa Prirodom. Sledeće, činiti dobra, proslaviti sebe za života. Slaviti svoje Bogove iz Sveta Prav.”

Постави коментар