Volim i ja vas

Pisati ili ne pisati, pitanje je sad?

Dockan već, još malo evo će i ponoć a ja sedim i razmišljam šta i kako dalje… Ovaj svet je limeran da licemerniji ne može biti. Svoju priču ću započeti od kraja.

Na fejsbuku me neko stalno prijavljuje i zadnjih mesec dana sam bila više blokirana no slobodna. Ova zadnja blokada mi traje 30 dana, tačnije do 08.12.2018. Posle nje imam pravo na još jednu blokadu od 30 dana a onda me isključuju, tj. gase mi profil.

Svi mogu da pišu sve i svašta ali ukrašeno sa mašnicama, cvetićima, leptirićima, sakriveno pod maskom nostalgije, brige, ljubaznosti, „dobronamernosti“ itd a ja napišem jasno i glasno i odma sam loša, tj. mrziteljica. Nikada ali nikada nisam vređala ili širila mržnju protiv nekog naroda, vere i sl. a videla sam kako to mnogi rade. Međutim kada sam krenula u odbranu svog naroda odmah sam ispala zla. To bi otprilike izgledalo ovako:

„Srbi su zlotvori! Srbi su krivi za sve! Srbi ovo i ono! Svi su žrtve Srba! Svi su mučenici i paćenici!“ Dobro slažem se za ovo zadnje, za sve one koji misle da su Srbi zli i krivi za sve.

I da, kada sam krenula u odbranu svog roda, odma sam prozvana nacionalistkinjom. Što bi značilo svi mogu da vole svoju zemlju i svoj narod, osim nas Srba. Mi bi po pravilu trebali da mrzimo sami sebe, svoju zemlju, narod i sve što je srBsko i što počinje sa S!

Vidite ja ne mogu i neću da klimam glavom i ćutim, jok!

Svako o sebi i svom dvorištu prvo neka sudi! Mante nas se više. Držite se svog dvorišta! Muka mi je više od toga da nas prozivaju i osuđuju. Muka mi je od te sakrivene ali i ne sakrivene „ne ljubavi“ prema mom rodu.

Što je dosta, dosta je!

Cilj im je da se istina sakrije… Laž koju su ponovili milion puta postala je njihova istina, e neće da može.  Ne dam da lažu i optužuju. Dosta je bilo svaljivanja krivice na nas. Dosta more.

Pri tom su toliko nemoralni da pokušavaju da mi ukradu slobodu govora. Znači oni mogu da pričaju i pišu laži ali ja ne mogu da iznosim istinu. Moju istinu! Najbolji smo bre i ništa, ni jedna vaša laž tu istinu ne može da promeni.

Znate, istina je jedna… I istina uvek izađe na videlo!

Da ćutim neću! To što ste vi mrzitelji, to je vaš problem. Ja samo više nedam na sebe i svoj rod!

Sada ću samo biti mudrija! Odgovor znam. Naravno da ću nastaviti dalje… Naravno da ću pisati!

Volim vas sve, bre! Daaaaaaaaaa… Da, volim i ja vas!

2 реаговања на на „Volim i ja vas“

  1. 😉 Hvalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ❤ ❤ ❤

    Свиђа ми се

Постави коментар