Muškarac u suknji

Kada bi ljudima rekla da mi je nešto najseksi muškarac u suknji, mnogi bi se zgrozili. Pitala sam se zašto? Zašto je sada strašno biti muškarac u suknji. Kroz prošlost su skoro svi ratnici nosili suknje, i nisu bili zbog toga manje muškarci, već naprotiv. Zaboravili ste šta znači biti muško, morate da se utegnete u pantalone do ispod pazuha, da istaknete đokicu sa leve ili desne strane, jer je toliko velik da ne može da stane u pantalone? Suknja bi sakrila vaš jedini dokaz da ste muškarci? Šta je u pitanju? Nesigurnost, zaboravili ste ko ste, šta ste i odakle ste? I ta situacija sa visuljkom sa strane, je grozan prizor, podjednako kao ribica koja se davi šavovima helanki, farmerkama, itd. To što ističete kao adut, mnogo govori o vama ali ne baš pohvalno. Većina žena se zgražava kada vidi te muške egzibicije sa dobrim ukusom, znam, pričala sam sa ženama, isto tako nam je i gadna i situacija sa ženskim međunožjem. 

Elem počeh priču o muškarcima u suknjiiiiiii… Joj što mi je to seksiiiiiiiiiiiii… Pa još ako je ćelav… UF!

E sada kroz istoriju je sve falsifikovano, izmenjeno, preuzeto… Pretpostavljam da su ljudi zbog toga zbunjeni i neodlučni, i da im je teško da shvate istinu. Danas će suknju obući  tranvestiti i sl. i to je u društvu postalo normalno i prihvatljivo. Pri tom retko koji pravi muškarac će imati hrabrosti da to učini jer će to Bože moj, umanjiti njegovu muškost… Pogrešno… Setite se ratnika!

Pretpostavljam da tu svoju opsesiju prema muškarcima u suknji imam iz nekog od svojih prošlih života, možda iz Etrurije, možda iz Sparte, Misira, Lidije… Uglavnom na pomisao o muškarcu u suknji ja odlepim… Joj što mi je to seksi!

Los-gladiadores-romanos-eran-mayormente-vegetarianos

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Постави коментар