Kosovski ne boj

Ovako bi to bilo 1389, da je postojao fejsbuk:

-Braćo Knez Lazar priprema vojsku za odlučujuću borbu protiv Turaka, poziva sve Srbe da idu na Kosovo da brane svoju državu I srpsko ime od Turaka. Prokleo je svakoga ko ne dođe u boj na Kosovo ovom rečima,  citiram vam njegov status sa fejsa:  “Ko je Srbin I srpskog roda I od srpske krvi I kolena a ne pođe na na Kosovo, od ruke mu ništa ne rodilo, ni u polju belica pšenica, ni u brdu vinova lozica, ni imao od srca poroda, ni muškoga ni devojačkoga…”  Šta nam je činiti braćo? Molim napišite vaš komentar. Ljubim, ljubim…

Komentari:

Vuk Branković: – Ne znam meni to bezveze, ionako neće niko doći… Ovi se nakrali, pa nakrali… Šta sad da sklonimo ove da dođu drugi I nastave gde su oni stali?

Miloš Obilić: -Jeste, sjaši Murta da uzjaše Kurta. I sigurno će doći oni bosanci na čelu sa vojvodom Vlatkom Vukovićem.

Lazar Hrebeljanović: -Ako će oni da idu ja neću… On mi se nikako ne sviđa.

Vuk Branković: -Deder mala, podloži taj oganj. Da… Meni se sve to uopšte ne sviđa.

Lazar Hrebeljanović: -Pa to ti kažem brate. Ja se više ne borim ni protiv koga.

Miloš Obilić: -Tako je braćo! Dosta smo se mi organizovali I borili! Šta ima mi da se borimo za Kosovo.

Vuk Branković: -I neznam šta da obučem. Znate malčice sam se ugojio…

Miloš Obilić: -Joj I mene to muči, baš sam juče gledao ormare sve mi démodé.

Lazar Hrebeljanović: – Mislim meni Murat ič ne smeta, baš mi drag čovek… Nije on ništa kriv… Jel tako?

Miloš I Vuk u isti glas: -Tako je! (ili kucnuli komentar u isto vreme)

Kosovka devojka: -Aman junaci slušam vas, nije tako red. Postali ste prave kukavice!

Vuk Branković: -Šta se ti mešaš u muške razgovore, varjaču u ruke I kuvaj ručak.

Lazar Hrebeljanović: -Ako ti se ide u boj ti idi… Ionako ste htele da budete ravnopravne!

Miloš Obilić: – Nemo da laješ, moš da dobiješ po pičci.

Vuk Branković: -Ahahaaaaaaa… Lud si… E ako si joj reko.

Lazar Hrebeljanović: – Jeste pustila jezičinu… Haha…

Miloš Obilić: -Raskokodakala se ko kokoške bez mozga.

Vuk Branković: -Vala baš… Nego oćemo li do kladionice?

 

Једно реаговање на на „Kosovski ne boj“

  1. da su oni bili beogradjani,ovi sadasnji,tako bi bilo.ali ima Srbija jos mnogo Lazara i Milosa.

    Свиђа ми се

Постави коментар