Tri praseta- Pričam vam bajku :D

Bila jednom tri praseta, dva su bila raspevana i razigrana, ovo treće bilo mnogo mudro i vredno prase. Dok su sve ova dva igrala i zabavljala ceo komšiluk, ovo treće im samo nešto zvocalo:”Bolje bi vam bilo da napravite neku kućicu. U njoj će te biti sigurni kada dođe vuk. Umesto da se samo igrate po ceo dan ja vam kažem, napravite kućicu!” Tako im to treće mudro prase zvocalo i zvocalo. Oni oguglali, ma ne čuju ga. Ovo treće prase, lepo podiglo kredit, zasukalo rukave i sagradilo sebi kućicu od cigle. prvo prase to vidi i reče sebi: “Pa dobro, napraviću kućicu od slame, dovoljno mi je!” Drugo prase gleda to i kaže sebi” Pa šta sam ja gori od njih, oni da imaju kućice a ja ne. Sagradiću i ja sebi kućicu!” I sagradi drugo prase sebi kućicu od drveta. Kad eto ti zlog glupog vuka. Ona mora da je u svakoj bajci mirođija. Krenu vuk ka prvom prasetu, ono se dade u trk i ulete u svoju slamnatu kućicu. Međutim vuk dunuuuuuuuuu i sruši mu kuću… Aaaaa… Opasan vuk , opasno duva, kuće ruši. Jeste vidli to? Ono prvo prase se dade u trk, inače je trčalo na takmičenjima za svoju osnovnu školu i pobeže kod drugog praseta. Međutim vuk stiže al sa malim zakašnjenjem. Ovo već utrčalu u drvenu kućicu kod svog brata ili drugara, ne znam tačno u kom su svojstvu bili. Vuk sada mnogo ljut što mu ovo uteklo, poče da duva još jače i sruši i ovu kućicu. Ova dvojica, šta će sad? Brže bolje počeše da trče kod onog pametnjakovića što je sagradio kuću od cigle. Jebga, digo kredit, sad je u g…. do guše. Počeše da kucaju na njegova vrata i da se deru iz sveg glasa. “ Pusti nas unutra, pusti nas…Vuka nam je za petama!” Zakukali oni, zapevali i ovo treće prase šta će, pusti ih. Kad eto ti vuka, sad i on zakuca na vrata. Opšte je poznato da su vukovi vrlo kulturni i da uvek kucaju. To smo zaključili i u bajci o Crvenkapici. Elem, kuca vuk i ljutito se dere: “ Pusti me unutra, inače ću i tvoju kućicu da oduvam!” Prasići su mu se rugali: Tralalalaaaaaaaaaa…. Utataaa… Čik probaj!” Probo on al neće, kuća se ne ruši. Doseti se vuk, da može i kroz dimnjak da uđe. Dosetljivi vukovi nema šta! Ono treće prase, mudro, provali šta je vuku na umu i brzo zapali veliku vatru. Razmišlja vuk, kako da im doaka, neće njega prasići da zajebavaju i ode on… Prasići se raduju: „Uraaaaaaaaaa… Pobedili smo vuka!“

Prođoše dan dva, vide oni ide vuk ali nije sam. Otrčaše oni u kuću i zaključaše se. Kad eto neko kuca na vrata i nepoznat glas im kaže:

„Otvarajte, ja sam privatni izvršitelj, došao sam da vas iselim jer niste platili ratu kredita!“

I tako… Nisu ni bajke više što su bile!

Једно реаговање на на „Tri praseta- Pričam vam bajku :D“

Постави коментар