Odgovor ovima što se odriču Kosova

Čitam postove ovih koji se odriču Kosova i Metohije! Svi imaju iste priče! Oni žele u civilizovanu EU a ne kod diktatora u Rusiju. Ja im sada ovako odgovaram: 
A što se tiče stava civilizovanog sveta…Hm… Pedofili, satanisti, robovlasnici( i sve te svoje pogane radnje su nam doneli ovde)… Ostadoše bez svog naroda, evo Francuzi se prebaciše svi u Mađarsku kod diktatora… I opet, hm…A diktatori? E diktatorima je osnov porodica i selo, čuvaju svoj narod i ne daju da njima manipulišu satanističko globalistički liberali…Hm.. To civilizovan mi više ne zvuči kao nešto dobro! 
Još bih dodala da nije istina da mladi ljudi odlaze u EU, većina mladih bira da ide u KINU, KOREJU, JAPAN, RUSIJU, pa čak i u Ameriku ali ne EU! Tako da ni to više ne pije vodu!

Kosovo je Srbija, to je naša teritorija! Dosta sa tim lažima i odricanjem u naše ime! To što se neko iselio sa Kosova i Metohije, ne znači da ga mi moramo pokloniti nekome… Pa većina Srbije je prazna, sela su pusta, šta to znači? O da, znam.. To poklanjamo sutra migrantima kao što sada radimo sa Kosovom! 
Tako da svima nam je već jasan njihov plan i cilj, no na njihovu žalost mi smo se probudili! Moj predlog je svi vi koji želite u EU samo izvolite, daleko vam lepa kuća. Ja ostajem ovde! Ovo je moja zemlja! Ovde sam rođena i ovde ostajem! Nedam bre! Ne dam!
I jebao vas bre i NATO i EU! I vi ste se meni popeli na vr p…. dlake! (ovo je odgovor nekome ko je reko da su mu se na vrh penisa popeli svi koji se bore za Kosovo)
Tako da KOSOVO JE SRPSKO a vi se nosite u EU prodane duše!

Једно реаговање на на „Odgovor ovima što se odriču Kosova“

Постави коментар