Ja sam vatra i led…

Ja sam vatra i ja sam led… I nemam reči za tebe… Nemam reči koje želiš da čuješ… I ne čujem te… I ne vidim te… I ne grlim te… I ne ljubim te… Ali tu si negde… Zaključavam srce… I čekam da neko otopi led… I čekam da neko zakuca… Ja sam sanjar, ja uvek nalazim razlog za osmeh… Ja sam duša koja ne odustaje… Ja sam “luda” i brige mi ne mogu ništa… Ja nosim život… Verujem u dodir… Verujem u izbor srca…

Ja sam vatra i led… Čekam da neko otključa moje srce… Nosim svoje prokletstvo svuda sa sobom… Živim sa njim… Spontano izražavam svoje misli… Moja ličnost je jaka, ne mogu ti reći ono što želiš da čuješ… U svima nama postoji potreba za ljubavlju… Potreba za zagrljajem i poljupcima… Davno sam prestala da verujem rečima… Reči može promeniti i najmanji dašak vetra… Reči se menjaju sa svakim uzdahom… Verujem očima… Zato ćuti… Tvoje reči menjaju oblik i značenje… Ja ćutim i gledam u oči… Oči mi govore i sa njima zaboravljam na vreme… Žeđ za ljubavlju u nama…

Ja sam vatra i led… Postoje trenuci kada bi zaobišla svoj život… A moje oči gledaju… I milujem svoje misli… I milujem ostatke svojih snova… Ja sam izbeglica koja živi na oblaku… Ja sam lavica i princeza… Želja me zove… Izmišljam svoj svet… I grlim izdaleka… I igram svoj ples… Ja sam more i oluja… Vatra i strast… Hladna kao led… Zatvarm oči i letim tamo gde ne mogu doći… Tražim zagrljaj, koji će biti moja kuća… Bežim od vatre, što mi hladi srce… Bežim od staza koje ostavljaju ožiljke…

Ja sam vatra i ja sam led… Prošlost me naučila… Rušim barijere, koje su me štitile… Tražim oči u kojima ću se izgubiti… Cenim svoje pokrete… Hoću srce koje će lupati u meni, za mene… Želim slast i trenutke do kojih mi je stalo… Želim da budem uhvaćena… Jednim pogledom duše zarobljena… Jednim pokretom duše dodirnuta… Hoću oči koje ispunjavaju moje i u kojima vidim kako je svet lep… Hoću da se izgubim u nekim rukama, koje će promeniti moj život… Da li te moja misao uzbuđuje?

Ja sam vatra i led… U mislima večiti nered… U duši osećaj nelagode i teskobe… I šapućem srcu, svoje izbore… A ono drhti, i nema reči za mene, i nema glasa… Stihovima šaljem poljupce da otope misli i daju toplinu… Voleti nije lako… Ja čekam pogled koji prodire u dušu i ostaje tu… Pogled koji govore bez reči… Oči koje govore najlepše reči i tope led… Moj izbor je čekanje… Čekam hrabrost nekoga da ugasi vatru i otopi led… Čekam da krenem na putovanje dostojno mog srca i duše… Čekam poljubac ljubavi…

Ja sam vatra i ja sam led… Ni naivna… Ni glupa… Ni bespomoćna… Toliko sam jaka, da živim bez maske… Toliko svoja da budem svoja… Toliko slobodna da budem ranjiva… Slobodna da pokažem svoje emocije, da osećam… Slobodna da preuzmem rizik da budem srećna… Slobodna da prihvatim misli koje će me zagrejati… Da prihvatim svetlost koja će me zagrliti… Kidam sve rešetke razuma… Preskaćem sve prepreke života… Zarobljena u svom snu, ja živim realnost… I plešem… Plešem život… Budim se sa osmehom, i ljubavlju u očima… I tako svakog jutra… Živim iz dana u dan… Jer, ja sam vatra, i ja sam led…

Постави коментар