1 od 50

Od deteta sam bila svoja i neuklopljena u šablone, neprilagođena sistemu. Uvek sam imala svoje mišljenje i išla za onim što sam smatrala poštenim i pravednim, pa i na svoju štetu… Hm… Najčešće na svoju štetu! NIkada ali nikada nisam bila deo mase, i nikada nisam slepo slušala i pratila nekoga! Naravno da sam za vreme školovanja zbog toga imala problema, jer `ebiga mislila sam svojom glavom, i morala sam reći šta mislim. Najtunjaviji profesori kod kojih su svi imali samo tako petice, i ja se nikada nismo slagali pa sam ja imala kod njih kečeve. No, zato oni najstrožiji, i pravedni, dosledni, koji su poštovali sebe i svoju reč su za mene bili osobe od poštovanja i kod njiha sam ja imala pet, dok je većina imala kečeve. Znači oduvek sam bila „naopaka“. I tako do današnjih dana!

Borac protiv sistema ili vetrenjača! Bila sam i uvek ću biti kritičar svega što mislim da nije dobro! Bila sam i uvek ću biti crna ovca! Tako da i danas u ova mutna vremena, kada jasno vidim kompletnu sliku stanja u našoj zemlji, kada mi je potpuno jasno da su isto sranje i pozicija, i opozicija, bez straha to i govorim. Ali ha, kada vi mislite svojom glavom, vi ste im smetnja, sa vama ne mogu da manipulišu i onda ste vi njihov neprijatelj! Da… I onda i pozicija, i opozicija pokušavaju da vas ućutkaju, pa vas prijavljuju, blokiraju, prete, vređaju, šire razne glasine…

A ja se bre smeškam… Evo bre lepo se smejem, od uha do uha mi osmeh. Smejem se jer se oni sami odaju i pokazuju ko su i šta su. I lepo svi na kraju potvrdiše moju priču da su isti i da rade za istog platišu! Znači pozicija-opozicija, isto sranje drugo pakovanje! Džaba vam, kod mene ste svi dobili kečeve!

Ja sam jedna od 50! Možda je malo ali 50 budnih i svesnih, koji ne pristaju da budu deo stada! 50 hrabrih ljudi koji stoje ispred Katanićeve 15!

Dostojni Srbije, Sindikat Zaposlenih Policije svakodnevno sa narodom stoje ispred tužilaštva u Katanićevoj 15, da bi pružili podršku tužiocu kako bi procesuirao odgovorne za krađu izborne volje građana.
PORED OVE KRIVIČNE PRIJAVE PREDATE SU U MAJU MESECU PROŠLE GODINE I KRIVIČNE PRIJAVE ZBOG IPAP I SOFA SPORAZUMA. JEDNA OD TIH KRIVIČNIH PRIJAVA JE ODBIJENA ZBOG NEDOSTATKA DOKAZA.
POSLE URGENCIJE KOJU PREDAJEMO SVAKODNEVNO APELACIONO VEĆE JE VRATILO PREDMET TUŽIOCU.


NAŠA PODRŠKA TUŽIOCU DONELA REZULTATE!


Ova krivična prijava se odnosi na dela protiv čovečnosti koja nikad ne zastarevaju što govori da niko u pravosuđu ne sme da ovakve predmete stavi na stranu.
Kada narod stane u dovoljnom broju onda će se po svim krivičnim prijavama postupati po hitnom postupku.
NARODE, OVO JE MODEL PO KOME SE ODMAH OSLOBOĐAMO ROPSTVA.

Kataniceva15, svaki dan od 15 časova.

Постави коментар