Svi smo mi nekoma učitelji

Ljudi dolaze u naš život sa razlogom! Neko na kratko a neko za ceo život! Na nama je da shvatimo zašto je neko u našem životu i šta mi treba da uradimo!

Neko je došao da nam pomogne kroz teškoće, da nam pruži smernice i podršku. Neko da nam pomogne fizički, emocionalno ili duhovno! Oni su Božiji dar za nas. Oni to zaista jesu!

Postoje ljudi koji nas ničim izazvani uvrede, povrede i dovedu naš odnos do kraja. To su naši najveći učitelji. Oni su tu bili da nas nauče nečemu. Oni su nas naterali da zauzmemo stav, da shvatimo gde grešimo, da naučimo nešto, da nam ukažu na naše slabosti i mane… Oni su tu na kratko, za sezonu, dve… Njihov zadatak je završen… Nikada nemojte biti ljuti na te ljude… Samo razmislite sad dobro… Molite se za nešto, pitate zašto vam se nešto dešava i dođu ti neki ljudi na kratko u naše živote i daju nam lekciju… Daju nam odgovore na naša pitanja, gde mi to grešimo… Oni su naši učitelji… Iako mi često mislimo da su oni naši neprijatelji, oni su naši učitelji. Na nama je samo da krenemo dalje, da shvatimo lekciju. Na žalost ljudi su sujetni i često ne shvate te lekcije.

Neki ljudi dođu na kratko u naš život i da nas nauči da porastemo kao ljudi. Neki dođu da nam donesu mir, spokoj… Neki da nam donesu radost i da nas nasmeju…Neki dođu da nas nauče nečemu što nikada pre nismo radili, da uvedu neke promene u naš život. Neki su tu da nas nauče da verujemo ! Svi oni su tu da nas nauče neku lekciju. Jesu tu samo za sezonu ali ostavljaju trag na naš ceo život. Uče nas da izgradimo sebe i postanemo emotivno stabilni!

Naš posao je da prihvatimo sve te lekcije, volimo te osobe i da sve ono što su nas one naučile primenjujemo u svim aspektima života. Na nama je da se izgrađujemo i rastemo. Da sve lekcije koristimo na dobro. Svako je u naš život sa razlogom ušao. Isto tako i mi smo u nečiji život sa razlogom ušli. Na nama je samo da shvatimo ko je tu za kratko a ko za ceo život! Svi smo mi nekome učitelji!

Постави коментар