Robovi

Mi smo robovi sistema koji nam je nametnuo pravila i koncepte kako treba da živimo! Mi smo robovi političkog sitema koji nas eksploatiše! Mi živimo u sistemu koji se zove robstvo! Sistem koji nas je ubedio da tako treba, da je to za naše dobro, da ćutimo, da će nam jednog dana biti bolje…

Oni upravljaju nama, ne pitaju nas ništa, nameću nam i naturaju svoja pravila, dok vešto vezuju nevdljivim lancima sve više svaki deo nas! Oni upravljaju i manipulišu nama svojim sistemom laži, oni nas kontrolišu! Mi živimo pod terorom sa svih strana, mi nismo slobodni! Ovo je perfidna igra u kojoj se manipuliše i stvara lažna slika sveta u kom su nam svi oni potrebni, žele nam dobro dok nam nameću svoja pravila i uništavaju nas!

Mi sami moramo osvestiti svoju nesvest i shvatiti šta nam rade i da nam nisu potrebni! Ovaj sistem je pogrešan, i moramo ga sami skroz promeniti u sistem gde je svako ljudsko biće važno i gde svako ima pravo na normalan i pristojan život… Život dostojan čoveka!

Izađite iz matriksa u koji su vas ubacili svojim lažima i manipulacijama. Odlučite da budete slobodni i živi ljudi! Izađite iz tog sistema robstva! Globalističko cionističko liberalni sistem lažne demokratije koji uništava sve prave vrednosti i ubija nas a da toga mnogi nisu svesni!

Okrenite se i pogledajte svet oko sebe, pogledajte srcem, dušom i umom! Nema zakona, nema sloboda, nema socijalne brige o čoveku, nema humanosti… Uništava se sve od prirode do čoveka, morala, tradicija… Ukrali su nam sve ljudske slobode svojim prisilama, lažima i manipulacijama! Živimo u društvu i sistemu koji je skroz nakaradan, korumpiran, kriminalan, zato se osvestite… Porobljeni smo!

Setite se svojih predaka, setite se budućih generacija! Prestanite da mislite samo na svoje lične interese, počnite da mislite na dobro svih nas! Počnite da mislite na dobro svih nas!

Moć je u nama! Moć je u narodu! Da nam svima bude dobro! Politički paraziti nam nisu potrebni kao što nam nije potreban ni njihov parazitski sistem koji uništava sve što je dobro i koji radi protiv čovečanstva!

Mi smo robovi okupirani u svojoj zemlji! Mi smo dobrovoljno pristali na sve ovo! Mi dobrovoljno nosimo okove!

Ne dozvolite više da budete marionete u rukama političkih parazita! Osvesti se narode moj, ne dozvoli da manipulišu i da vam daju lažnu nadu! Dođite u Katanićevu 15 svaki dan od 15h, kod hrama Svetog Save! Znači o svima se priča samo smo mi ispred Katanićeve u blokadi jer… Jer su podnete krivične prijave protiv svih veleizdajnika Srbije, protiv svih bivših i sadašnjih… Jer ako se čuje za nas i ako se skupi kritična masa kao podrška tužiocu svi oni će biti procesuirani i uhapšeni!!!

Постави коментар