Osvesti svoju nesvest narode moj

Vaspitani smo da budemo fini prema svakome, da nikoga ne uvredimo… Vaspitani smo da poštujemo druge… Vaspitani smo da kada nevaspitani nama kažu nešto mi ćutimo, sagnemo glavu i idemo dalje… Vaspitani smo da kada nam neko lupi šamar mi okrenemo drugi obraz. Vaspitani smo… Pogrešno smo bre vaspitani!!!!!

Srbe je svako mogao da vređa ali ako bi Srbin rekao nešto odma je bio nacionalista i loš! Srbi naučeni da ćute dok ih svi napadaju a ako pokuša da se brani odma je etiketiran kao agresor! I najgori od svih Srbi koji povlađuju takvima i sami svesrdno napadaju i kritikuju svoju zemlju i narod. Ti su najgori ili su zombirani, ili nisu SRBI, nisu moj narod, nisu moj ROD!

Kako majci i ocu može neko drugi biti bolji i preči od njegovog deteta? Ne može! Ali su Srbi zombirani pa im svaka manipulativna i slatkorečiva ljiga važnija od sopstvenog čeda! E kod mene nije tako, moje dete je meni najpreče! Moja zemlja Srbija je najlepša, moj narod najbolji… Sad tužno je što zombirani i dobro plaćeni veleizdajnici prodadoše i uništiše sve, što mog pravog, svesnog i istinskog roda ostade tek šačica…

Pali ste pod uticaj njihovih laži i manipulacija. Verujete njihovim lažnim obećanjima i neiskrenim rečima. Zaboravili ste na ljubav prema svom rodu… Ljubav prema pretku, ljubav prema nasledniku… Naučili vas zli kako da mislite, utuvili vam u glavu pogrešne vrednosti i ideje… Naplašili vas, pa ste zaboravili ko ste i šta ste… Vladaju vama strahom za lični opstanak, dok nam zemlju prodaju, dok nam sve sveto uništavaju.

Verujem da ste zbunjeni… Verujem da se polako budite iz tog hipnotičkog sna u koji su vas ubacili… Verujem da je ljubav prema slobodi, pravdi, istini, zemlji, rodu, čedu… Jača od svega! Verujem i zato vam pišem! Probudi se narode moj!

Politički paraziti su vas ubedili da su vam potrebni! Ubedili su vas da ne možete bez njih, da su onii vaše vođe… Vođe koje nas sve vode u propast!!!!!

Sistem se mora promeniti! Političari nam nisu potrebni! Moće je u nama! Da sačuvamo uspomenu na ognjišta naših predaka… Da sačuvamo budućnost svoje dece… Da sačuvamo svoj rod i zemlju!

Probudi se narode moj! Uništili su sve prave vrednosti namećući nam neke svoje! Ukrali nam SLOBODU u ime nekih i nečijih prava i sloboda. Stavili nam okove, pod izgovorom za „naše dobro“… Uništavaju nam zemlju… Uništavaju nas!

Svako od nas ima prava na život dostojan čoveka a oni su napravili od nas svoje robove! Zašto radite? Radite da bi platili ono što je naše! Radite da platite poreze i dažbine za ono što je naše vlasništvo i vlasništvo svih nas!!! Ubedili su vas da tako treba i vi ćutke pristajete na sve to! Ne, ne treba tako! Shvatite da ne treba i ne sme više tako! Svaki kamen ove zemlje, svaki grumen, travka, sve to pripada svima nama! Probudi se narode moj! Probudi se rode moj!

Svaki glas kao moj koji pokušava da vas probudi oni obesmišljavaju i obezvređuju jer svaki glas kao moj ljulja njihovu guzicu koja je smeštena u udobnoj fotelji! SVaki glas savesti oni će ismejati i pokušati da vas ubede kako je to glupost, kako „MORATE“ njih da slušate, da poštujete njihova pravila, da im verujete! NE, nemorate, jer oni su paraziti i oni su smislili ovaj parazitski sistem kako bi manipulisali i držali vas pod kontrolom! Ja verujem u vas, verujem u vaše buđenje i osvešćivanje… Verujem da shvatate šta nam rade i kuda nas vode… Verujem da ste provalili njihovu prljavu igru! Ja verujem u vas i ne odustajem!

Osvesti svoju nesvest narode moj!!!!

REŠENJE je u Katanićevoj 15, gde su podnete krivične prijave protiv veleizdajnika, sa dokazima. Dokazuje se da su svi oni nelegitimno bili na vlasti, što automatski poništava sve dogovore i ugovore koje su potpisali! I oni to znaju zato preko svojih poslušnika obesmišljavaju Katanićevu 15 i narod koji tamo stoji ispod “ šljive“ već više od 130 dana! Potrebno je da se skupi kritična masa, samo par dana… Samo par dana stajanja ispred Katanićeve umesto svih šetnji koje su bile samo zamajavanje, krađa narodne energije, kupovanje vremena da pozavršavaju rasprodaju, uništavanje, krađu i izdaju!

Katanićeva 15, svaki dan od 15h! Samo par dana kritična masa i svi smo spašeni! Za humani sistem… Za sistem gde svako ima život dostojan čoveka!!!

Постави коментар