Клима у градском превозу

Клима у градском превозу

Приватници који не укључују климе у Београду, у градском превозу биће санкционисани!
Видите ово је прича за јавност тј за медије, међутим истина је другачија! Моје данашње искуство из градског превоза као и свих путника из истог, препуног аутобуса, без климе. Нећу сада откривати која линија је у питању, број познат редакцији, тј мени бре!

Улазим са комшиницом у аутобус на средња врата, померамо се ка задњим и стајемо, причамо… Ја увек шврљам погледом по људима и видим старијег човека како на средњим вратима клизи низ шипку, на доле наравно… Вриснем:

Брзо неко да устане човеку, није му добро!

Одмах са првог седишта до средњих врата устаје старија жена и човек седа. Настављам да причам са комшиницом, бацам поглед на човека и видим да се оклембесио на седишту, главе забачене и отворених уста, опет вриснем:

Зауставите аутбус, човеку није добро! Гледају ме бело, почнем да вриштим:

Зауставите аутобус човек се онесвестио, пренесите одмах шоферу! И брзо нека неко зове хитну помоћ!

Маше се жене за телефоне. Неколико жена и ја прилазимо, вадим флашицу, прскам га, једна каже мора да легне и ноге да се подигну. Ми жене то не можемо, дерем се опет ја:

Има ли овде мушкараца да помогну, ти момак, шта блејиш долази вамо?!

Примаче се он јадничак, ваљда се уплашио да ћу да га бијем, стоји гледа, ништа… Прскамо га ми жене, ја извадила лепезу хладим га, друга узела нека документа такође га хлади, трећа га масира хладном водом по врату и рукама… Мушкарци ништа! У ствари није ништа један чича седи на предњим вратима држи унуче у рукама и бреца се на мене:

Шта ти хистеришеш и прозиваш мушкарце?!

Погледам га и оспем по њему:

Шта бре ти чича јављаш, држи то дете и ћути, ко је теби шта рекао, зар си ти једини мушкарац овде поред оволико младих и јаких!? Седи ту и ћути, јасно?!

Дошао и шофер, сви по њему зашто није укључио климу кад су јуче на телевизији рекли да морају сви да имају климу.

ОДГОВОР: НИСАМ ДОБИО ПОРУКУ; НЕ СМЕМ ДА УКЉУЧИМ КЛИМУ ДОК НЕ ДОБИЈЕМ ПОРУКУ!

После пар минута је очигледно добио поруку (јавио им шта се дешава) и укључио је климу. Да похвалим једног мушкарца који је реаговао, из неке механичарске радње момак донесе флашу ладне воде за човека.

Шта је још тужно у овој причи, питамо тог човека да позовемо неког његовог, каже не, живи са ћерком инвалидом, и непокретном женом. И шта је још трагично у овој причи, стали смо у близини једног дома здравља Звездара и једне градске болнице (овим сам одала да се све ово десило на булевару, станица пре Цветкове пијаце) и чекали подоста да дође хитна помоћ. Помоћ грађанима би морала бити много боље организована, све здравствене установе би морале бити повезане. Упути се позив ХИТНОЈ ПОМОЋИ, они погледају која установа је у близини и одатле се шаље екипа. Наравно у земљи Србији паразити гледају да нас на све могуће начине униште па им није у интересу да брину о својим грађанима, јебга ипак су важнији бугарски туристи и мигранти да се диве фонтама и гондолама…

Обратите пажњу на тротоаре, стајалишта, клупице, скоро нигде нема хлада! Свуда је дрвеће посечено а нема хлада до хлада дрвета!

Закључак би био:

Мушкарци су тотално онеспособљени и не знају да реагују, шта вам је бре? Освестите се!

То што паламуде на медијима је све лаж, истина је скроз супротна, клима се пали само ако им дозволе!

Све је на нашу штету, као да нас намерно уништавају, на све могуће начине!

Јок нисам умислила ништа, ја само посматрам свет око себе!!!

https://www.ekapija.com/news/2554810/prevoznici-koji-ne-ukljucuju-klime-u-autobusima-u-beogradu-bice-sankcionsani

Постави коментар