ПРАВОСЛАВЉЕ

ПРАВОСЛАВЉЕМ се називала наша стара вера све до 18 века, за хришћане ми смо били незнабошци и кренули су да нас истребљују, а и да се истребљујемо између себе!
Тако је направљена ГРЧКА, АЛБАНИЈА… Задње МАКЕДОНИЈА и ЦРНА ГОРА. МНОГО СРБА је нестало са тих простора, и превише… Та политика затирања СРБА се наставља, на наше очи, данас у СРБИЈИ а пре тога на КОСОВУ!! Истина се највише фалсификује од 19 века , и наставља се жестоко у 20 веку. Тада нестају многи наши културно-историјски споменици, списи, књиге…


Морам ли вас подсећати на ЖРНОВ, АКВАДУКТЕ, ВИНЧУ… Бомбардовање библиотеке, музеја од стране окупатора, крађу нашег историјског блага… Потражите стара гробља по СРБИЈИ ако можете старија од 20 века… Мислим да су их све уништили!

Ипак многи наши стари обичаји и ритуали су сачувани, и ми их још увек знамо и користимо! Наша Слава! Божић, Ђурђевдан, Видовдан…

Само се сетите, знате то сви ВИ!

Чему нас учи хришћанство, као и све остале религије?
Уче нас ћутању, трпљењу, бежању од стварности, равнодушности према свету око себе, гушењу наших потреба и чула, одрицању од свега што нас усрећује, будите мученици… Не деловање и не опирање злу!
Док нас наша родно православље (које није религија већ начин живота и размишљања, стање свести, и савести) учи све супротно… Радост, доброта, част, поштење, љубав, слога, слављење живота, не окретање другог образа, не ћутање и трпљење… Сетите се ко сте и одакле сте, живите, славите и радујте се! Сви смо рођени да будемо слободни људи а не робови! Спојите свој ум са срцем, само тако можете бити слободни и срећни! Славите природу и живот! Љубав!!! Љубав а не послушност наметнутим паразитским вредностима!

Оно што сада зову Родноверје је изворно ПРАВОСЛАВЉЕ. Намерно су заменили и преузели име да би Православне пребацили у хришћанство. Покушај да се заборави право ПРАВОСЛАВЉЕ. Још један доказ фалсификовања историје, преузимања идентитета, симбола… Наравно истина полако излази на видело.

Ја вам нисам баш хришћанка… Ја верујем у природу, небо, сунце, дрво, цвет, птичицу, живот, радост, доброту, љубав… Ја сам од оних што верују у старо Православље које слави живот ❤ Част, поштење, традиција, породица, вредности које се заборављају а којима треба да се вратимо сви! Радујте се и славите живот, доброту, љубав ❤
Ја сам жива жена! Ја сам слободна ❤ Ја сам ПРАВОСЛАВНА ! А ето хришћанство није оно право… Религија је ту да нас контролише а ми смо рођени слободни! Свест, савест, част, љубав, доброта, радост !!!!

Не верујем у религије… Све су то фалсификоване лажи да би нас држали под контролом и манипулисали нама… Верујем у исконско православље које нема везе са религијом већ је стање ума, и свести, начин живота… Љубав, част, доброта, радост… Живети у складу са природом, бити моралан, поштен, неговати праве вредности… Не окрећи други образ, не ћути и не трпи, ко тебе каменом ти њега са два!!!

И ДА ЗАКЉУЧИМО:
Православље нема везе са хришћанством! ПРАВОСЛАВЉЕ није религија и нема везе са религијом, то су само паразити искористили да би сакрили истину. ПРАВОСЛАВЉЕ је стање свести, начин живота и баш то радост, љубав, доброта, част. Славити све, радовати се, живети… Православље чак и смрт слави! А хришћанство све време покушава да уништи НАС и наше ПРАВОСЛАВЉЕ!
Православна вера наша стара! Слушајте своје срце и сетићете се!

Све је фалсификовано, преузето и лажирано!

Ово онако мало написах да вас натерам да размишљате а ви истражујте, сазнајте, уђите у себе и своје срце, користите своју главу, јер научени смо све погрешно, научени смо да прихватамо све што нам кажу, без размишљања!!

Наравно морамо сачувати све наше цркве и манастире јер су оне чувале и сачувале наше ПРАВОСЛАВЉЕ а ови неки би то сада све да предају ВАТИКАНУ и увлаче им се у гузицу! Све више свесних људи који ово знају!

Постави коментар