Верујем

Овај град је постао лош… Лоши људи господаре као да је ово њихова дедовина… Горди, охоли, безморални, нечасни, бахати, себични…

Људи овде живе лоше, неусаглашено, глупо, робују…

Људи овде не примећују када их пљачкају, исмејавају, уништавају…. Овде се људи не бране када их убијају!

Када им скренеш пажњу шта им се ради, када покушаш да их освестиш, помогнеш, они тебе криве!

Овде људи живе са копреном илузије преко очију, срца и ума!

Бајка… Митови и легенде… Фантазија… Драма, акција… ХОРОР!

Људи су се овде предали!

Зашто сам и даље овде? Зашто по многима радим и даље овај бескористан посао на своју штету? Зашто се трудим и трошим своју енергију, време, осећаје…? Зашто? Зашто када кажу да не могу да променим ништа?

Чудан смо ми народ постали. Сви се предали. Преживљавамо садашњост, као да смо у пролазу, као да нас се наши животи не дотичи и као да нас не занима. Сви имају погледе мале уплашене деце. Немоћ свуда око нас. Нико не види пут испред себе. Сви мисле да је ово крај. Заборављају да може опет све из почетка. И опет, и опет… Ми увек имамо нови пут испред себе. МИ правимо изборе! Моћ је у нама!

Ја верујем да ми можемо све! Ја верујем да ништа није утопија! Ја верујем да смо сви рођени да живимо слободно и достојно човека! И ја верујем да мој посао није узалудан… Верујем да народ полако али сигурно освешћује своју несвест, да се буди… И верујем да ако ја пробудим бар једну особу, и та особа још једну, и та још једну…. Верујем да сви ми тако заједно ширимо кругове истине, доброте, љубави… Верујем да удружено мењамо овај свет и свест људи! Верујем да стварамо неко боље, хуманије место за живот свих нас! Ја верујем!

ВЕРУЈЕМ јер је МОЋ у НАМА! Верујем јер смо рођени да живимо слободно а не да робујемо! Верујем јер мањина не сме и не може да контролише већину! Верујем у част, поштење, доброту, радост, правду, поштење, љубав! Верујем јер је ово НАШ град и НАША земља…

Верујем јер су овде трагови наших предака, и овде остају наши трагови…. Верујем јер љубав према будућим нараштајима мора да буде већа од нас самих! Верујем у нова боља јутра и сутра за све нас!

Верујем да има ЉУДИ који нису АМЕБЕ и који ће схватити моје речи и преносити их даље!

Ја верујем да имате муда! Да ли и ви верујете?

2 реаговања на на „Верујем“

  1. […] (Tekst preuzet sa bloga Opuštencija sa Zojom) […]

    Свиђа ми се

Постави коментар