Глувом вичем, слепом намигујем, да ли је тако?

Да ли сам ја неразумна, па глувом вичем, слепом намигујем?

Највише је глув онај ко не жели да чује и слеп онај ко не жели да види али образ…. Образ и част су вам каљави!

Кроз историју су нас прогањали, нападали, убијали, гасили нам огњишта… На све начине су затирали и уништавали СРБЕ. Фалсификовали су историју, преузимали наш идентитет, симболе, традицију… Лажирали истину. Геноцид над СРБИМА кроз векове!!!! Оно што хоћу да кажем је да смо ми сада сведоци тог деловања, сада смо ми сведоци како на наше очи мењају историју и лажирају… Затиру нас, уништавају а сутра ће причати како су овде живели неки тамо. Због тога нико од нас сведока овог злодела не сме да буде равнодушан и да ћути… Због свега тога, због будућих генерација, због свих наших предака, због угашених огњишта молим вас да се пробудите и видите ту поражавајућу истину. Сада је последњи тренутак да их зауставимо и спасимо наш род и отаџбину! Сетите се предака који су дали животе и сетите се будућности коју остављате будућим нараштајима!

Циљ је јасан, уништити србског домаћина, осиромашити нас, заглупети, учинити немоћнима…. И истребити као буве! Они би да нас затру и то чине на све могуће начине!

Људи морате научити да препознате ове паламудаторе и велике ораторе-сераторе, тј плаћене манипулаторе! Није свако ко се прави паметан заиста ПАМЕТАН за наше добро! Огромна већина политичара су добро плаћени да нас завлаче, уништавају… Они су се продали и продају нас, схватите то! Зато нам они не требају! Моћ је у нама!

Буди се СРБИНЕ И СРБИЈО! Решење постоји а то је уједињење народа без политичара!

Ја вам причам, пишем, опомињем, нит се правим „слепа“ , нит сам глува а вала нити ћутим, мој образ и част су сачувани и чисти, а ваши?!

Време нам истиче…

Не будите мајмуни!

Постави коментар