Za svetlu budućnost svih nas i NAŠE DECE!

Zaista ne želim da vređam nikoga od svojih prijatelja! Ja prosto pratim sebe, svoju intuiciju, i svoje zaključke! Dugo već pokušavam da vas probudim i osvestim, i često vam ponavljam ne verujte velikim i bučnim oratorima, ne verujte političarima… Svi su oni ekipa, i isti ih plaćaju! Mnogo puta sam vam rekla, ne trebaju vam vođe, idoli… JBT zašto vam trebaju? Zašto ste se svaki put osetili lično pogođeni kada bi spomenula nekoga od njih? Blokirali me bre ljudi koje sam znala godinama, zbog Đilasa, drugi zbog Vučića, treći zbog… Dobro i ja sam blokirala ali ne ljude koje lično znam već te neke što me vređali.

Bila sam i vučićev bot kada sam pisala o opoziciji, bila sam i bot žutih kada sam pisala protiv ovih… Bila sam i luda, i drolja, i teoretičarka zavere, i utopista, lupetala sam gluposti, za neke sam bila kontradiktorna, svašta sam bila. A ja… Ja samo imam svoje mišljenje o svemu, i skoro svakome, samo ne iznosim baš sve, trudim se da ipak budem pažljiva 😉

I da… na kraju bi mi mnogi rekli bila si u pravu… Ja od toga nemam ništa!

Ja samo želim da počnete da mislite svojom glavom, da se vratimo pravim vrednostima, da nemate idole, da ne budete stado!

Časni, pošteni, školovani, ljudi koji vole SRBIJU, to je ono što nam treba! Promena vaše svesti a zatim promena sistema! Čast, poštenje, dobrota, ljubav, radost, SLOBODA!

Ne ćutati, ne biti ovca, ne trpeti, ne okretati drugi obraz, ne biti sebičan, ne uništavati prirodu, ne misliti samo na svoju guzicu, ne zetovi iz afganistana i pakistana, ne prodaja zemlje i našeg bogatstva… Oživeti selo, sačuvati porodicu i tradiciju, sačuvati SRBIJU!!!

Ne treba niko da vam kaže šta treba i kako, ne treba niko da vam kaže šta je ispravno i časno! Sve to treba sami da znate i osećate! Mislite svojom glavom!

Da se pohapse veleizdjnici, da se ponište svi štetni ugovori, da u svojoj zemlji svi živimo slobodno i dostojno čoveka!

UJEDINJENI protiv zla, za svetlu budućnost svih nas i NAŠE DECE!

Постави коментар