Slobodna sam

Verujem u neke stvari… Verujem u neke odnose… Poštujem život i ono što mi daje… Poštujem osećanja.

Život je klackalica. Treba naučiti držati ravnotežu. Nekad popustimo od sreće a nekad od bola. Važno da pored sebe imamo one koji nas vole i koje mi volimo. Ti ljudi naš život čine posebnim. Ti ljudi naš život čine lakšim i lepšim. Oni nam pomažu da održimo ravnotežu na ovoj klackalici od života. Evo, ja se sad klackam… Čas sam gore, čas sam dole…

Ljudima danas nedostaju moralne i duhovne vrednosti. To me lomi i spušta dole. Gadna su ova moderna vremena, koja zaboravljaju vrednost duše i poštenja. Mnogo mržnje a malo ljubavi… Mnogo sujete a malo empatije… Mnogo neistine i nepravde…


I znate šta?

Jbt se… Nemam ja više strpljenja za sve vas… Imam dovoljno godina i iskustva da bi trpela svačija sranja. I nemam više ni vremena da ga bacam na vas. A nemam bre ni želju da vas slušam i razumem.

Dosta je bilo. Slobodna sam!

Udovoljiti svemu i svakome. Nisam to ja. Ne mogu da vam dajem lažne osmehe a ni meni ne trebaju vaši lažni osmesi. Nosite se od mene sa vašim kurtoaznim, ravnodušnim učtivostima.

Radim ono što ja želim da radim. Radim kad meni odgovara… Kad se meni oće.

Ko ste vi? Kako ste se usudili da tražite od mene, da se ponašam onako kako vi želite!!! Neću da akumuliram bes i ljutnju u sebi… I zato vam sad glasno kažem… JBT se svi! Mislite da ovo nije damski? Opet ću vam ponoviti… Jebite se, bre!
Klackam se onako kako ja hoću. Klackam se s kime ja hoću. Klackam se bre, kad ja hoću! Slobodna sam da budem ono što jesam!


Mirno odlazim na spavanje. Kako vi spavate? Budite li se odmorni? Savest mirna, čista? Ja sam ustala i ostala mirne savesti i čista obraza!

Imate li uopšte savesti vi neki?

***

I normalno je da postoji strah u svima nama… Pa ljudi smo… Ali važno je da ne dozvolimo da nas strah preplavi… Važno je da pronađemo hrabrost u sebi… Strah nas samo blokira da idemo napred… Ne dozvolimo strahu da bude naš gospodar jer postoji nešto što je iznad svih strahova a to je budućnost NAŠE DECE!

***

Izbore pravimo sami, odluke donosimo sami…
Pa i odgovaraćemo za svako svoje delo ili nedelo sami!
Svetlost ili tama?

Slobodna sam a vi?

P.S.

Samo da znate i po zakonu imate pravo da mislite i kažete!
Deklaracija o ljudskim pravima: Član 19. ‘Svako ima pravo na slobodu mišljenja i izražavanja, što obuhvata i pravo da ne bude uznemiravan zbog svog mišljenja, kao i pravo da traži, prima i širi obaveštenja i ideje bilo kojim sredstvima i bez obzira na granice’

Постави коментар