Budite slobodni i živi ljudi

Uplašeni da sanjaju… Zarobljeni… Usamljeni…Ni da pokušate nemate hrabrost…

Ja pokušavam… Pokušavam… Neke želje i snovi će se ispuniti, neki neće… Ali ja pokušavam. I radujem se svakom trenutku ispunjenja… I živim za te trenutke radosti. Te trenutke što me obasjaju svojom blagošću. Trenuci sreće koji opravdavaju moje postojanje na ovom svetu.

Ja se borim za sebe ali i za VAS! Da svi živimo slobodni, u radosti… Da svi imamo živote dostojne čoveka.

Jedan život imamo ljudi, samo jedan! Jedan život koji je trebao biti vođen ljubavlju…

Ljubav prema rodu, nebu, suncu, zemlji, svetu… Ljubav prema precima i ljubav prema našoj deci!

Šta ostavljamo iza sebe? Šta smo mi lično učinili da ovaj svet bude bolje mesto za život? Kakav svet ostavljamo pokolenjima koja dolaze? Da li će biti robovi, mašine ili slobodni ljudi?

Buđenje rode, buđenje!!!!

Biti slobodan i živ čovek, sejati radost, dobrotu i ljubav a ne strah, brigu, poslušnost!

Odbacite te okove i budite ŽIVI I SLOBODNI ljudi!

Постави коментар