Vakacine

Medicina (lat. ars medicina — „umetnost lečenja“) bavi se dijagnostikom, preventivom i terapijom fizičke i psihičke bolesti čoveka. Medicina označava i nauku bolesti i praktičnu primenu. Idite na vikipediju pa čitajte dalje!
Medicina jeste smišljena da leči i pomaže ljude zato je tu, i zato su lekari položili zakletve… ali napravite razliku između istinske medicine i pravih zdravstvenih radnika i ovih koji propagiraju OVE vakcine… Ni predsednik Zdravstvene organizacije nije zdravstveni radnik, ni BIL GEJTS koji je uložio pare u te vakkcine, ni gomila tih belosvetskih koji navaljuju da primimo vakcine nemaju veze sa zdravstvom!!!! Kapirate?

Moje dete je završilo medicinu i studira Defektologiju, brat mi dr Internista, sestra medicinksa sestra… Okružena sam medicinarima… Okružena sam PRAVIM zdravstvenim radnicima!

Razmišljajte svojom glavom! Pokušavam da vam objasnim da svetom vladaju zli, koje zabole dupe za naše zdravlje, koji bi samo da smanje broj nas, i to što sam protiv vakcine ne znači da sam protiv svog deteta, sestre i brata…

Taj što je uložio u vakcine, taj Gejts svoju decu nije vakcinisao!

Sve više dokaza izlazi na videlo, naročito iz Italije da su koronu dobili oni koji su se vakcinisali protiv sezonskog gripa, naročito u okrugu BERGAM… Istražujte i povezujte…

Biti protiv vakcine nije atak protiv naše dece, već suprotno, da ih pre svega sačuvamo i da im omogućimo da oni sutra rade ono što su zaista želeli u interesu LJUDI a ne po instrukcijama PARAZITA i pedo-sektaša!

Molim vas istražite koliko je dece posle vakcine obolelo, a koliko umrlo svuda u svetu, naročito u Africi i indiji (koja inače zbog toga tuži svetsku zdravstvenu organizaciju)

Informišite se i mislite zdravorazumski!

SVI IMAMO PRAVO NA IZBOR!

Ja koja sam protiv vakcina i koja ne želim da ih primim ne ugrožavam nikoga ko je vakcinisan! Tačka!

Постави коментар