Сви ЗАЈЕДНО, за наш спас!

Ти си оно што је битно! Нема чекања, ово је хитно! ВЕРОВАЊЕ НИЈЕ СЛЕПО… А НИ ИСТИНА! Зато пробуди се роде, да заједно идемо путем слободе! Ово је веће од било које особе, од било кога… Ово је борба за спас свих нас, свега и свакога! Морамо се борити за истину, сви заједно! Сви ми… Сви као једно! Знали смо да ће доћи тај дан, када морамо прекинути овај кошмарни сан! Где један, ту идемо сви! Избор је увек наш… Да имаш моћ или је њима даш! Поверење не сме бити слепо, као ни истина! Поверење треба заслужити. Наша СЛОБОДА је битна! Наша СЛОБОДА је важна… Важнија од свега! НАРОДНА воља, и да свима будућност буде боља! Никога не величај, никоме своју моћ не дај! У себе веру, и у све нас! Сви ЗАЈЕДНО, за наш спас! Ми доносимо слободу, моћ је у нама! Наша љубав према роду, према части, према добру… Наша вера, наша нада, наша истина… Ми смо МИР! Ми смо снага! Ми смо љубав! Ми смо јаки! Ми сви заједно доносимо слободу за све нас! Светлошћу против таме!

Сви ЗАЈЕДНО, за наш спас!

Једно реаговање на на „Сви ЗАЈЕДНО, за наш спас!“

Постави коментар