Slava rodu

I žamor ptice, i žubor potoka… I miris cveta, i pogled ka nebu… I osećaj u duši, i srcu… I misli moje što se roje, roje… I bes na nepravdu i laž… I tuga na izdaju i prodaju… I sve u meni me seća, ko sam, i ko su bili preci moji!

Seti se rode, seti… Spojeni srce i um… Probuđena sećanja, uspomena vraćena, vera nikada izgubljena… Rod Slavni! Rod Srbski! Moj rod a tvoj sestro i brate?! Seti se…

Samo onaj ko zna, ko se seća, ko se ne boji, zna i ko je, i ko su preci njegovi! Samo onaj ko strah ne oseća je slobodan a svi ostali su robovi. Sloboda u mislima, željama, delima… Sloboda i čast! Ljubav i dobra dela! Istina i snaga za naš spas! Ostati na pravom putu… Na putu slave predaka naših! Ostati čista srca, čista obraza i časti!

Setite se… Setite se šta je važno i ko ste! Setite se! Setite se na slavu roda svoga! Setite se na slavni preslavni rod naš! Setite se…

Ja sećam se… Ja nikada zaboravila nisam! Ja znam! I borim se… I ne predajem se… I ja ne izdajem i ne prodajem! Rod slavni i pravoslavni! Rod srbski! Seti se…

Sa zlom nema dogovora i ugovora! Slugama zla se mora usprotiviti! Za pretke i potomke, za sve nas! Ne pristajte više, ustanite za svih nas spas!

Seti se rode… Seti…

Slava rodu!

Постави коментар